USHQIME

Këshilla dhe teknika për të përmirësuar fotografimin tuaj të ushqimeve

Biseduam me fotografen profesioniste të ushqimeve Yasmin Albatoul dhe ajo na tregoi disa nga metodat e saj personale se si ta rrisim standardin e fotografimit të ushqimeve në nivele elitare.
Një kompozim prej një serie imazhesh që shfaqin waffles të mbuluara me boronica dhe karamel, të servirura bashkë me një filxhan çaj, të vendosura në një sipërfaqe vibrante në ngjyrë të verdhë mustardë.

Fotografimi i ushqimeve është jashtëzakonisht i përhapur në rrjetet sociale. Mjafton t’i hedhësh një sy Instagramit për të kuptuar se na pëlqen shumë të ndajmë fotografi ushqimesh. Shpërndarja e një fotografie ushqimi është e ngjashme me ndarjen e ushqimit me të tjerët. Ka diçka të përbashkët në lidhje me të, pothuajse sikur po e ndani bukën bashkë.

Postimi i fotografive të ushqimit në internet u shfaq si modë në të njëjtën kohë kur Instagrami, platforma e rrjetit social bazuar në imazhe, u bë jashtëzakonisht i përdorur.

Për fotografët e dhënë pas fotografive të ushqimeve të shijshme, kjo gjë paraqitet si sfidë sepse, me aq shumë fotografi ushqimesh, është e vështirë të shquhesh midis publikimeve të shumta. Yasmin Albatoul , fotografe profesioniste dhe influencuese për fotografi ushqimesh, rezidente në Algjeri, e njeh shumë mirë këtë sfidë. Ajo është përballur edhe me sfida të tjera.

“Si grua, këtu ku jetoj, nuk mund të udhëtoj e vetme ose të lëviz nëpër qytet për të shkrepur fotografi në rrugë,” thotë ajo. “Kur isha në universitet, shoqet më thonin gjithmonë: “Nuk mund ta sigurosh jetesën me fotografi, është thjesht një hobi”. Por unë i thoja: “Po, unë mundem. Do të shkrep fotografi në shtëpi.”

Si përfundim Yasmin kishte të drejtë. Tani ajo është një fotografe profesioniste. Shkrepjet e saj dinamike, plot ngjyra dhe shpesh surreale të tërheqin vëmendjen – dhe mund t’ju bëjnë t’ju shkojë goja lëng. Stili i saj unik dhe imazhet mahnitëse i kanë sjellë mjaft prenotime për fotografi tregtare dhe Instagrami i saj ka një audiencë prej 105 000 ndjekësish (në rritje).

Ajo çka i bën fotografitë e Yasmin të spikasin në Instagram është prekja e tyre profesionale. Ka një ndryshim madhor, thotë ajo, midis shkrepjes së fotografisë së ushqimit në restorant para të ngrënit dhe stilimit të ushqimit për fotografim tregtar me një kamera profesionale.

“Shumica e njerëzve fotografojnë ushqime në restorant me anë të celularit, pa planifikuar paraprakisht dhe pa mjete shtesë,” thotë ajo. “Këto janë fotografi spontane që shpërndahen në rrjetet e tyre sociale nëpërmjet historive, por kur flasim për fotografi profesionale ose tregtare, është çështje tjetër.”

Pamje nga lart e waffles, të mbuluara me boronica dhe karamel, të servirura së bashku me një kafe, një enë, një thikë dhe pirun, të vendosura mbi një sipërfaqe pllakash gri.

Kur është duke shkrepur kompozimet e saj, Yasmin eksploron një shumëllojshmëri pozash, të cilat i japin mundësinë të ekspozojë elemente të ndryshme të teksturave dhe motiveve të pranishme. © Yasmin Albatoul

Kanë që derdh karamel mbi një pjatë me waffles të mbuluara me boronica, të vendosura mbi një sipërfaqe pllakash gri.

Shkrepur me Canon EOS R5 me objektiv Canon EF 100 mm f/2.8L Macro IS USM në 1/250 sek, f/8 dhe ISO 125. © Yasmin Albatoul

Nëse jeni të interesuar për ta bërë fotografimin e ushqimeve më profesional, atëherë gjëja kryesore sipas Yasmin është t’i qasesh punës në mënyrë krijuese. Yasmin i kushton një vëmendje të madhe kompozimit të fotografive të saj sipas ngjyrës dhe shtimit të lëvizjes, gjë që e arrin me anë të rekuizitave befasuese – si p.sh. spango dhe vaj.

“Nuk ia bëj dot pa një shishe vaj dhe furçë, sepse dua që ushqimi të shkëlqejë.”

Vijoni të lexoni për më shumë detaje rreth këshillave dhe teknikave të saj për të shkrepur fotografi profesionale ushqimesh.

1. Duhet marrë parasysh ngjyra e çdo ushqimi ndërkohë që stiloni shkrepjen tuaj.

Për sa i përket perceptimit të ngjyrave, njerëzit kanë avantazh mbi shumicën e kafshëve. Shumica e shkencëtarëve pohojnë se një nga arsyet se përse ne i shohim ngjyrat është sepse paraardhësit tanë kishin nevojë të dallonin frutat dhe të përcaktonin pjekurinë e tyre.

“Ngjyrat i zgjedh sipas atmosferës së përgjithshme të restorantit apo ushqimit dhe mjedisit nga i cili vjen. Për shembull, parapëlqej ngjyrën blu si sfond për frutat e detit, pasi simbolizon prejardhjen e tyre.”

Është më se e arsyeshme që ngjyra të ketë vëmendjen kryesore në fotografimin e ushqimeve. Ngjyrat rrëmbejnë vëmendjen tonë. Dhe kombinimi i ngjyrave të duhura mund ta bëjë kompozimin të spikasë, duke e shfaqur si të ndritshëm dhe të gjallë.

“Ngjyra blu shkon për mrekulli me ngjyrën portokalli të karkalecave të detit, për shembull. Zgjedhja e elementeve në çdo fotografi, përfshi ngjyrën e sfondit, varet nga subjekti kryesor.”

Një pjatë e bardhë ëmbëlsirash që mban një tortë të vogël marengë me limon, pranë një gote çaji kremoz, të vendosura në një sfond të gjelbër me kokrra kafeje të shpërndara përqark, me një grafik ngjyrash në cepin lart djathtas.

Përmirësimi i kompozimit tuaj me një përzierje harmonike ngjyrash mund të rrisë ndikimin vizual të fotografisë tuaj. Këtu Yasmin paraqet grafikun e saj të ngjyrave, duke treguar zgjedhjen e kujdesshme të toneve të ngrohta që theksojnë vibrancën e të verdhës, pa e lënë këtë të fundit në hije. Shkrepur me Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 24 -105 mm F4L IS USM në 1/160 sek, f/10 dhe ISO 160. © Yasmin Albatoul

Një pjatë me spageti në formë folesh të vogla të mbuluara me copëza kërpudhash dhe gjethesh jeshile, në një pjatë ngjyrë jeshile të errët, me një grafik ngjyrash në cepin poshtë djathtas.

Në këtë imazh, Yasmin ka zgjedhur tone më të ftohta, duke e tërhequr syrin e shikuesit drejt pikës qendrore nëpërmjet kontrastit të ngjyrave. Shkrepur me Canon EOS R5 me objektiv Canon EF 100 mm f/2.8L Macro IS USM në 1/250 sek, f/9 dhe ISO 100. © Yasmin Albatoul

2. Stiloni tërë pamjen, jo vetëm ushqimin.

Si fotograf ushqimi, duhet të kapni më shumë sesa vetëm ushqimin. Enët dhe serviset janë dy shembuj të elementeve që shoqërojnë ushqimin. Por tasi në të cilin fotografohet ushqimi nuk duhet të jetë tas që e përdorni në përditshmëri. Duhet të kompletojë pjesën tjetër të pamjes. Një rregull tjetër kryesor është gjetja e një tasi pak më të madh se mesatarja për të treguar ushqim me bollëk.

“Kur hamë, zakonisht e shërbejmë ushqimin në një pjatë të bardhë të thjeshtë. Kjo është arsyeja pse zgjedhja e enëve dhe serviseve që duken luksoze, në mënyrë që ushqimi të duket më bukur, është me rëndësi të veçantë.”

Për sa u përket rekuizitave për të stiluar fotografitë e ushqimeve, nuk duhet të mendoni vetëm për ngjyrat. Duhet të keni parasysh edhe materialin dhe estetikën e përgjithshme të artikullit. Lugët e drurit, për shembull, duken më natyrale se ato metalike dhe nuk e reflektojnë dritën, gjë që i bën mjaft të preferuara në shumë fotografi.

Sigurisht që mund ta paraqitni ushqimin në pjatë, por ka edhe opsione të tjera. Një pllakë mermeri mund të japë përshtypjen e pompozitetit, madhështisë dhe sofistikimit. (Këto janë të shkëlqyera edhe për të fotografuar ëmbëlsira të ftohta si akullorja, pasi i mban të freskëta.) Edhe mbajtëset e tortave janë alternativë tepër e goditur për ta paraqitur ushqimin me një theks të veçantë.

Rekuizitat e tjera, si p.sh. barishtet e freskëta, shprehin freski dhe shije, duke shtuar edhe një dimension të ri ngjyrash dhe teksturash. Erëzat dhe kokrrizat shumëngjyrëshe shprehin larmi shijesh. Mos harroni mbulesat e tavolinave dhe artikujt e tjerë të kuzhinës për të shtuar ngjyrën e dëshiruar në kuadër.

Dy pjata me një copë Kunafa me salcë me çokollatë të zbukuruara me kokrriza fëstëkësh.

Eksplorimi i motiveve dhe teksturave të ndryshme përtej subjektit të ushqimit mund ta lartësojë kompozimin tuaj. Në fotografitë e Yasmin, ajo i kushton një rëndësi të veçantë detajeve, duke u siguruar që çdo element shtesë po kontribuon në imazhin e përgjithshëm. Shkrepur me Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 24 -105 mm F4L IS USM në 1/150 sek, f/9 dhe ISO 200. © Yasmin Albatoul

Një pjatë e bardhë vezake e mbushur me disa ushqime të zhytura në salcë çili me limon, të zbukuruara me gjethe jeshile.

Yasmin tregon se nuk është nevoja që korniza dhe kompozimi të jenë tepër të ndërlikuara për ta kompletuar ushqimin - vibrancën e ngjyrave mund ta nxjerrë në pah edhe një qasje e thjeshtë. Shkrepur me Canon EOS R5. © Yasmin Albatoul

3. Gjeni mënyra krijuese sesi të vendosni dhe stiloni ushqimin tuaj – me disa artikuj të papritur.

Në çdo zhanër fotografie, ka disa marifete që zakonisht i mëson vetëm nga përvoja. Në këtë rast, kemi pyetur Yasmin, dhe mund të zbulojmë disa sekrete profesionale se si mund ta kombinojmë dhe stilojmë ushqimin.

“Një nga gjërat më kryesore në fotografinë e ushqimeve është të shtosh disa marifete për ta bërë ushqimin të duket i shijshëm dhe të zgjasë sa më shumë të jetë e mundur,” thotë Yasmin.

Disa nga këto marifete për ta bërë ushqimin të duket i shijshëm nuk janë domosdoshmërisht të shijshme – si p.sh. të hedhësh vaj motori mbi petulla.

“Mund të përdorim detergjentin e enëve për ta mbajtur shkumën e kafesë sa më gjatë të jetë e mundur. Gjithashtu, e vajisim mishin që të duket me shkëlqim dhe më i shijshëm. Kremin pana e zëvendësojmë me shkumë shampoje sepse zgjat më shumë dhe nuk prishet nga nxehtësia e dritave.”

Një dorë që mban lart një hamburger me dy shkopinj druri mbi një simite të mbuluar me gjethe jeshile dhe salcë të bardhë.

Yasmin përdor shkopinjtë e drurit për t’i bërë subjektet e saj të duken sikur po rrinë pezull në ajër, gjë që krijon përshtypjen sikur nuk kanë fare peshë, duke i shtuar një element unik fotografisë. Shkrepur me Canon EOS R5. © Yasmin Albatoul

Një hamburger me djathë duke pluskuar në ajër ku duken shtresa djathi të shkrirë, qoftja, qepët dhe një fetë domateje me dy simitet që i mbledhin së bashku.

Ja edhe rezultati përfundimtar. Pasi hiqen shkopinjtë e drurit në mënyrë digjitale në pasproduksion, kjo strukturë krijon një ndjesi lëvizjeje, sikur vetë fotografia është gati të bëhet e gjallë. Shkrepur me Canon EOS R5. © Yasmin Albatoul

4. Shtojini lëvizje fotografive tuaja me rekuizita të zgjuara dhe modifikime.

Në përgjithësi, ushqimi nuk lëviz. Për këtë arsye, paraqitjet e ushqimeve në piktura janë zakonisht të kompozuara si “natyrë e qetë”. Por fotografia moderne mund t’u japë jetë pamjeve më shumë nga ç’mund ta kishin imagjinuar ndonjëherë piktorët si Monet.

“Lëvizja në fotografi na tregon një histori interesante. Kur shikon një pamje me një kompozim statik, mund të duket e mërzitshme. Asgjë s’po ndodh. Mund të mos e mbani mend pikturën më vonë. Ndërsa shtimi i lëvizjes në fotografi e bën atë unike dhe të paharrueshme.”

Të shikosh imazhet e ushqimeve të Yasmin, shumica e të cilave janë fotografuar në lëvizje, tregon se tërheqëse është një fotografi dinamike ushqimi. Në shumicën e punës së saj, ushqimi duket sikur po “montohet”, me një spërkatje përfundimtare të kapur në ajër. Herë të tjera, Yasmin krijon imazhe që e shfaqin ushqimin duke u shpërbërë, për të treguar përbërësit e tij, siç tregohet më sipër.

Yasmin thotë se ajo përdor shkopinj të hollë prej druri dhe ngjitës për të vendosur copa të vogla ushqimi në pozicione të tilla që krijojnë iluzionin e lëvizjes në fotografi. Pastaj i heq më vonë shkopinjtë me zgjuarsi duke përdorur softuerë modifikimi. Nëse doni të mbani diçka pezull në ajër, mund të përdorni spango.

“Elementët e fotografisë si p.sh. biskotat ose tortat mund të rregullohen me shkopinj druri,” thotë Yasmin.

Këto lloj teknikash janë të dobishme për të fotografuar skena me aksion si p.sh. skuqja e darkës në një tigan me fund të rrumbullakët. Mos harroni: lëvizja vjen në forma të ndryshme, nga djathi që ngjit në pjatë teksa tërhiqni një copë picë deri te avulli që ngrihet lehtë nga filxhani i kafesë.

Zbukurimet përfundimtare i shtohen fotografisë ndërkohë që Yasmin Albatoul shkrep një kompozim ushqimi në studio me një kamera Canon.

Yasmin ofron shpesh vështrime në prapaskenë, duke treguar procesin e shkrepjeve të saj që të bëjnë të të shkojë goja lëng, me raste me një dorë ndihmëse.

Një pamje nga shpatullat e fotografes së ushqimeve Yasmin Albatoul që vizaton fjalën makarona me një shkop druri.

Procesi krijues vazhdon edhe pas shkrepjes së fotografisë. Yasmin shpesh rafinon dhe përmirëson më tej kompozimet e saj duke i modifikuar dhe duke i shtuar elemente në tabletin e saj.

5. Fotografoni procesin në prapaskenë për ta shpërndarë në rrjetet sociale.

Një modë e re në rrjetet sociale për fotografët profesionistë është “përgatitja kundër shkrepjes”. Këto imazhe të njëpasnjëshme ose video tregojnë procesin pas fotove mahnitëse, duke zbuluar pjesë nga puna pas çdo kompozimi.

Zbulimet janë frymëzuese për fotografë të tjerë, pasi u tregojnë magjinë që ndodh para se të shkrepet obturatori.

Mos harroni: nëpërmjet shpërndarjes së fotografive të ushqimit, mund të krijojmë lidhje me të tjerët. Ushqimin e asociojmë me afrimin me të tjerët, dhe kjo është një nga arsyet pse fotografimi i ushqimeve është bërë kaq i famshëm. Duke shpërndarë fotografi të ushqimit tuaj, një darkë private mund të shndërrohet në një vlerësim të ndërsjellë.

Një studim ka zbuluar se të fotografosh ushqimin ndikon pozitivisht edhe në shije. Shkencëtarët i kërkuan një grupi personash që po darkonin ta fotografonin ushqimin e tyre përpara se ta konsumonin. Një grup tjetër konsumoi të njëjtin ushqim, por pa e fotografuar. Grupi i parë, që e kishte fotografuar ushqimin, u shpreh se kishte shije më të mirë.

Fotografia e ushqimeve është për t’u përgëzuar, pasi na ndihmon të afrohemi me njëri-tjetrin. Ndoshta gjëja më e rëndësishme është që e bën ushqimin të ketë shije më të mirë.

Për të mësuar më shumë se si Yasmin shkrep fotografi mahnitëse të ushqimit, hidhini një sy kompletit të saj për fotografimin e ushqimeve.*


* I disponueshëm vetëm në gjuhët e përzgjedhura.

John Marshall

Produktet e lidhura

Artikuj të ngjashëm

  • FOTOGRAFIA E USHQIMEVE

    Si të bëheni influencues të ushqimit

    Këshilla për fotografinë e ushqimit nga influencuesja në Instagram dhe përfaqësuese nderi e Canon, Yasmin AlBatoul.

  • VIDEO

    Si të bëni video ushqimesh me cilësi të lartë si profesionist

    Jessie Bakes Cakes ka grumbulluar më shumë se 100 mijë ndjekës me videot e saj mahnitëse të ushqimeve. Këtu ajo shpjegon se si të bëheni mjeshtër të videografisë së ushqimeve.

  • FOTOGRAFIA E USHQIMEVE

    Objektivët më të mirë për fotografimin e ushqimeve

    Servirni foto ushqimesh që ia vlen t'i shijoni me përzgjedhjen tonë të kujdesshme të objektivëve të domosdoshëm të Canon.

  • FOTOGRAFIA E USHQIMEVE

    Zotërimi i fotografisë së ushqimit

    Fotografja Linda Lomelino tregon ingredientët kryesorë të fotografive ushqimore që ju çojnë lëng nga goja.

  • Rregjistrohuni për buletinin tonë

    Merrni të gjitha të rejat më të fundit dhe informacione për produktet