Fotografia urbane ka ekzistuar për aq kohë sa kamerat kanë qenë mjaftueshëm portative sa për t'u transportuar me lehtësi. Është një zhanër që përfshin një gamë të gjerë stilesh, por përkufizohet lirisht si "imazhe spontane të shkrepura në publik". Shumica e njerëzve mendojnë se fotografitë tipike urbane i ngjasojnë stilit të Nju-Jorkut të viteve '60 deri në '80 – shkrepje me ritme të shpejta, ndonjëherë të bëra drejtpërdrejt në fytyrat e njerëzve. Megjithatë, edhe ajo ka evoluar si të gjitha llojet e fotografisë.
Në një epokë kur të gjithë kanë një telefon inteligjent në xhep, fotografët e mirëfilltë urbanë dallohen për cilësinë e pamjeve të shkrepura me kamerën e tyre dhe krijimtarinë e tyre. Ata mund t'i përmbahen stilit të lartpërmendur, por integrojnë konceptin unik të tyre në fotografitë urbane.
Të marrim si shembull Andres McNeill. Me vendndodhje në Glasgou, MB, ai ka arritur një numër të konsiderueshëm ndjekësish në rrjetet sociale për shkrepjet e tij dramatike, me temë arkitekturën e qyteteve skoceze. Për Andresin, ndërtesat janë të parat, pastaj vijnë njerëzit.
Këtu ai jep këshillat e tij për fotografimin në rrugë.
FOTOGRAFIA URBANE
Këshillat kryesore për shkrepjen e fotografive urbane unike
1. Vëzhgoni botën rreth jush
Kur Andres del për të bërë shkrepjet e ditës, ai nuk e mendon paraprakisht se ku do të shkojë, por thjesht reagon ndaj gjërave që sheh. Thënë kjo, ai e ka një ide se çfarë po kërkon. "Do të thosha se jam pak ndryshe nga shumë fotografë urbanë, pasi unë marr në konsideratë arkitekturën urbane", shpjegon ai. "Më pëlqen të tregoj shkallën e madhësisë. Dëshiroj të kem në fokus një ndërtesë të madhe dhe njerëz në plan të parë për të krijuar kontrast."
Andres endet rrotull derisa gjen një vendndodhje që mendon se mund të përbëjë një kompozim të fuqishëm dhe më pas bën gati kamerën e tij dhe pret. "Unë zgjedh një ndërtesë të bukur si sfond dhe personi që kalon përpara saj është thuajse dytësor", thotë ai. Ajo çka e bën ideal subjektin shpesh bazohet në një kopje vizuale ose rastësi, për shembull "një person i veshur me një bluzë jeshile duke qëndruar pranë një tabele afishimi ku del fotoja e një personi të veshur me një bluzë të gjelbër. Pra, gjëra të këtilla".
Kur fotografoni njerëz në një skenë, është e rëndësishme të keni në mendje pikën e fokusimit, pavarësisht nëse janë sytë e subjektit kryesor, fytyra e një personi qendror në një turmë apo dikush që ecën me nxitim në rrugë.
2. Gjeni një stil që ju frymëzon
Kinemaja është një pikë e rëndësishme reference për Andresin, i cili e kompozon pamjen "pothuajse si një pozë kontekstuale të një filmi".
Ai thekson se nuk ka "një qasje përgjithësuese" kur bëhet fjalë për fotografinë urbane në ditët e sotme. Gjërat që ia tërheqin vëmendjen Andresit më shumë janë format dhe modelet e ndërtesave, qofshin godina të epokës viktoriane të shekullit të 19-të ose strukturat e rastit të arkitekturës "brutaliste", që i gjeni në rrugët e Glasgout. Ai thotë: "Jam një adhurues i madh i vijave orientuese, që ju drejtojnë te një subjekt. Ndonjëherë, fotografoj një ndërtesë në secilën anë të kuadrit dhe më pas shkrep një foto me një person në mes, apo mbase edhe një taksi duke ardhur drejt meje".
"Ka plot mënyra për ta provuar", shton Andres. "Mënyra e vjetër konsistonte gjithmonë në përdorimin e gjatësisë fokale 35 mm, ndonjëherë duke shkrepur nga lartësia e ijëve, nga afër. Ndërsa tani përdorim një larmi gjatësish fokale. Nëse ndiheni disi introvertë, mund të përdorni një gjatësi fokale 85 mm ose 200 mm dhe të shkrepni nga ana tjetër e rrugës e të fotografoni një çast që mund t'ju humbasë nëse shkrepni nga gjatësia fokale 35 mm."
3. Integroni perspektiva krijuese
Për të krijuar pamje të veçanta, provoni të shkrepni nga kënde apo nga pika jo të zakonta. Një nga gjërat që i pëlqen Andresit në Glasgou janë perspektivat dhe rrafshet e ndryshme që mund të përfshijë në një kuadër për shkak se është peizazh tepër kodrinor. Relievi është gjithashtu fantastik për të fotografuar perëndimet e diellit.
Një tjetër teknikë e dobishme është të kërkojë pasqyrime në dritare apo sipërfaqe të tjera të shndritshme. Përveç dritareve, mund të provoni të eksperimentoni edhe me pellgje e lumenj për të krijuar kompozime interesante.
Nëse po shkrepni pamje në rrugë, merrni parasysh pikat unike të qytetit tuaj dhe përdorini ato për t'i bërë pamjet tuaja interesante dhe karakteristike tuajat.
4. Përdoreni motin në avantazhin tuaj
Glasgou mund të jetë një mjedis i ndërtuar bukur, por është edhe një nga qytetet me më tepër lagështirë të Mbretërisë së Bashkuar. Andresi nuk e ka problem këtë. Në fakt, ai e kontrollon parashikimin e motit me shpresën se do të ketë shi. "Miqtë dhe familjarët e mi më urrejnë për këtë", tha ai duke qeshur.
"Punoj me kamera të EOS R System, pasi në sajë të rezolucionit të tyre shumë të lartë, mund të shoh çdo pikëz shiu", shton ai. "Shiu thjesht u jep imazheve një pamje krejtësisht të ndryshme nga ajo që do të shkrepnit në një ditë vere. Iu jep një pamje melankolike." Përveç kësaj, çadrat janë rekuizita të përsosura.
5. Tregoni respekt
Këshillohet të kontrolloni gjithmonë ligjet për fotografinë urbane të vendit ku planifikoni të bëni fotografi, por përgjithësisht shumica e shteteve e lejojnë fotografinë në vende publike, nëse nuk specifikohet ndryshe. Kjo përfshin fotografimin e këmbësorëve në rrugë dhe të njerëzve në vende publike, siç janë parqet.
Megjithatë, fotografimi i të panjohurve mund të jetë intimidues. "Thjesht tregohuni të drejtpërdrejtë për atë që po bëni dhe lejoni pasionin tuaj të rrezatojë", këshillon Andres, i cili zakonisht e shkrep foton dhe më pas, kur është e mundur, shkon e flet me subjektin dhe ia tregon se si duket në kamera. Mund të ofroni që gjithashtu t'ua tregoni pamjet, ose t'i jepni subjektit rrjetet tuaja sociale në mënyrë që t'i shohë pamjet në internet.
Shumica e njerëzve e mirëkuptojnë, por Andresi e fshin pamjen pa ngurruar nëse ia kërkojnë.
6. Përsosni kompletin tuaj për fotografi urbane
Madhësia kompakte dhe performanca në dritë të ulët e kamerave pa pasqyrë EOS R System të Canon, nga EOS R8 dhe EOS R6 Mark II me kuadër të plotë e deri tek APS-C EOS R10 dhe EOS R50, i bëjnë ato një zgjedhje ideale për fotografinë urbane.
Zakonisht Andres fotografon me shpejtësi të lartë shkrepjeje, në modalitetin e vazhduar në seri. "Dua ta fiksoj veprimin dhe nuk dua ta humbas shkrepjen", shpjegon ai.
Zakonisht, fotografët urbanë përdornin objektivë 35 mm ose 50 mm, ngaqë janë më afër mënyrës se si syri i njeriut e sheh botën dhe, për rrjedhojë, krijojnë një perspektivë natyrale. Canon RF 50 mm F1.8 STM dhe RF 35mm F1.8 MACRO IS STM mund të japin efekt të lëmuar Bokeh dhe aperturat e tyre të gjera ndihmojnë gjithashtu të krijohet një efekt kinematografik, duke e izoluar subjektin ndërkohë që e mbajnë sfondin të mjegulluar.
Megjithatë, nëse sfondi është po aq i rëndësishëm sa subjekti juaj, një objektiv me kënd të gjerë mund të jetë një opsion më i mirë. Modeli superkompakt Canon RF 28 mm F2.8 STM ka një gjatësi fokale të ndryshueshme dhe një aperturë të shpejtë për të eksperimentuar me mjegullimin e sfondit, duke e bërë atë një objektiv ideal për fotografinë urbane. Modeli universal Canon RF 24-105 mm F4-7.1 IS STM vjen me IS optike për të zvogëluar dridhjet e kamerës dhe gjithashtu ju jep fleksibilitetin për të fotografuar skena urbane me kënd të gjerë, si dhe portrete urbane më intime. "Ndonjëherë më pëlqen të zmadhoj dhe të krijoj perspektiva të ndryshme", thotë Andres.
Shkrepja me një objektiv telefoto do të thotë të ruani njëfarë distance ndërmjet vetes suaj dhe subjektit, në mënyrë që të mos të detyroheni të shkelni privatësinë e tij. Modeli Canon RF 24-240 mm F4-6.3 IS USM ka një objektiv zmadhues 10x tepër fleksibël. Ai është ideal nëse dëshironi një objektiv me gjatësi fokale për çdo skenar.
Fotografia urbane është lloji më i arritshëm i fotografisë. Nuk ju nevojitet një konfigurim i ndërlikuar dhe i kushtueshëm për të filluar. Nuk është nevoja të udhëtoni përtej detit, të ngjiteni nëpër male ose të uleni me javë të tëra brenda një strofke derisa të shfaqet një krijesë e rrallë. Gjithçka që ju nevojitet është të merrni kompletin tuaj, të dilni në rrugët pranë vendit ku banoni dhe të filloni të fotografoni. Kjo është një aftësi që përmirësohet me praktikë. "Nëse nuk i stërvitni sytë, nuk e kuptoni që gjatë gjithë kohës ndodhin çaste të pabesueshme", thotë Andres. "E rëndësishme është të jeni të duruar."
Subjekte të mahnitshme gjenden përpara jush, në pragun e derës suaj. Dilni jashtë, bëhuni gati dhe shtypni obturatorin.
Shkruar nga Rachel Segal Hamilton
Produktet e lidhura
-
Kamerat pa pasqyra
EOS R8
Kaloni në fotografinë dhe videon kuadërplotë dhe realizoni ambiciet tuaja krijuese. -
Kamerat pa pasqyra
EOS R10
Kryeni hapat tuaja të radhës në fotografi dhe video me një kamerë pa pasqyra EOS R System të krijuar rreth një sensori madhësie APS-C. -
OBJEKTIVAT CANON
RF 28mm F2.8 STM
Një objekti i hollë, petashuq dhe peshëlehtë për udhëtime dhe fotografinë e rrugës me rreze fokale fleksibël 28mm dhe aperturë të shpejtë maksimale f/2.8. -
Objektiv standard
RF 50mm F1.8 STM
Një objektiv kompakt, i qetë dhe peshëlehtë 50mm RF fiks, me aperturë të gjerë f/1.8, ideal për shfrytëzimin e vizionit tuaj krijues. -
Objektivat RF
RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Objektivi ideal i përditshëm për amatorët e kuadërplotave pa pasqyrë. Me përdorimin praktik, "RF 24-105mm F4-7.1 IS STM" është peshëlehtë, kompakt dhe gati për t'jua ngjitur fotografinë një shkallë më tej. -
Objektivat RF
RF 24-240mm F4-6.3 IS USM
Një zmadhim praktik 10-fish për sistemin "EOS R", duke ofruar fleksibilitet të jashtëzakonshëm në një objektiv të vetëm portativ.