FOTOGRAFIA ME INTERVAL
Shkrepja e lëvizjes në videopërshpejtime
Teknika të provuara për shkrepjen e videopërshpejtimeve, intervaleve të gjata dhe videongadalësimeve.
TEKNIKA PËR VIDEO
Krijimi i një videoje animacioni me kuadro është projekt argëtues me kamerë që mund të angazhojë të gjithë familjen. Duke shkrepur një sërë fotosh statike të një objekti dhe duke e lëvizur këtë gradualisht mes çdo poze mund të krijoni një sekuencë pamjesh që mund të luhen si film, duke krijuar iluzionin se objekti po lëviz.
Konfigurimi i kamerës suaj EOS për rezultate optimale është pjesa më e lehtë – ndërsa gjithë mjeshtëria qëndron te sjellja në jetë e sendeve jofrymore si dhe krijimi i një personaliteti për to.
Këtu animatori profesionist, Ed Jackson, ofron këshillat e tij për të ndërmarrë hapat tuaja të para në animacionin me kuadro. Që nga marrja e diplomës për animacion me kuadro, Ed-i ka punuar për klientë të ndryshëm të fushës, duke përfshirë këtu Aardman Animations, ku dhe është përfshirë në teleserialin "Shaun the Sheep", filmin "Early Man" nga Nick Park, dhe filmin "Farmageddon" nga "Shaun the Sheep".
Ed-i tregon se sa e thjeshtë është t'ia nisësh me animacionin me kuadro duke përdorur një konfigurim të thjeshtë: një Canon EOS 250D, nja dy llamba dhe një top balte modelimi.
Ka një larmi të gjerë subjektesh në shtëpinë dhe rreth shtëpisë suaj që mund të përbënin subjekte më se të mira për projektin tuaj. Për shembull, mund të tregoni blloqe ndërtimi që mblidhen në një strukturë, një qeskë ëmbëlsirash që shpaketohet vetë apo makina-lodër që garojnë në syprinën e kuzhinës. Ed-i sugjeron t'ia nisni sakaq më mirë me gjëra të thjeshta, siç ka bërë dhe vetë me videon e topit që kërcen.
"Plastelina apo balta e modelimit është materiali im i preferuar pasi mund të manovrohet shumë lehtë. Me filmin e metrazhit të shkurtër që krijova thjesht e filmova topin nga lart dhe e lëviza nëpër një tryezë, duke i ndryshuar formën për të krijuar iluzionin që po kërcen.
"Këshilla ime është të mos rrëmbeheni me të parën duke u përpjekur të krijoni gjëra shumë të ndërlikuara. Mbajeni sfondin të thjeshtë dhe thjesht përqendrohuni tek animacioni. Nëse keni një narrativë, mbajeni sa më të shkurtër e të thjeshtë – dhe provojeni me një projekt të vogël përpara që të testoni gjërat përpara se t'i hyni diçkaje shumë të gjatë."
Formati standard i kuadrit për filmat është 16:9, por kamera juaj është e konfiguruar t'i regjistrojë fotot në format 3:2 si rregull. Për t'u siguruar që filmi me kuadro që të do të bëni të dalë në "ekran të gjerë", ndryshoni formatin e kuadrit te menyja kryesore përpara se të filloni shkrepjen. Kamera juaj EOS mund të ketë nevojë për t'u caktuar në modalitet Live View për ta nxjerrë këtë opsion.
Ed-i rekomandon caktimin manual të fokusit, ekspozimit dhe balancës së të bardhës. Duke vepruar kështu siguroheni që cilësimet të mos ndryshojnë dhe secila kuadro e filmit përfundimtar të ketë një pamje koherente. Përdorimi i ndriçimit artificial ju jep gjithashtu më shumë koherencë.
"Mund të shkrepni në natyrë ose pranë një dritareje, por normalisht që drita natyrale ndryshon gjatë gjithë kohës. Puna në një dhomë të errët me disa llamba tryeze ju jep më shumë kontroll, por edhe në ato raste mund t'ju dalin ca regëtima në filmin përfundimtar, siç mund ta shikoni në shembullin tim. Kjo në fakti i shton atij efektit të përgjithshëm."
Vendosja e kamerës në tripod siguron që të mos ndryshojë inkuadrimi i përgjithshëm nga njëra pozë në tjetrën dhe që secila foto e nxjerrë të dalë e qartë. Një kamerë EOS me ekran lëvizës e bën të lehtë inkuadrimin e pozës edhe kur shkrepni nga kënde të vështira. "Sigurohuni që gjithçka të fiksohet mirë, pasi nuk do të donit t'ju lëvizte kamera në asnjë rast," - thekson Ed-i.
Përdorimi i tripodit ju jep më shumë liri kur vjen puna me caktimin e ekspozimit. Mbajeni ISO në ndjeshmëri të ulët, si p.sh. në ISO 200, që fotoja të mos dalë me zhurmë. Shkrepni poza prove në apertura të ndryshme për të parë cila pamje ju pëlqen dhe në vijim rregullojeni shpejtësinë e diafragmës për t'u siguruar që fotoja të jetë me ndriçimin e duhur.
Animatorët profesionistë përdorin programe të avancuara, si p.sh. Dragonframe, për të komanduar kamerën, shkrepur e shqyrtuar sekuencat, programuar efektet e ndriçimit etj. Por gjërat mund t'i bëni lehtë në fillimet tuaja thjesht duke e nxjerrë secilën foto me dorë.
Përkundër shtypjes së shkrehësit për të nxjerrë secilën foto më vete, përdorni më mirë një shkrepje të telekomanduar. Kështu shmangni dhe lëvizjen e paqëllimtë të kamerës gjatë sekuencës suaj. Nëse kamera juaj vjen me Wi-Fi, mund të përdorni dhe aplikacionin Canon Camera Connect për të shkrepur secilën pozë dhe për t'i luajtur pamjet pa e prekur fare kamerën.
Kohëzgjatja e projektit tuaj me kuadro do të varet nga numri i kuadrove fikse që do të nxirrni dhe shpejtësia e kuadrove të filmit. Për shembull, nëse sekuencën do ta luani në 25fps (kuadro në sekondë), kjo do të thotë që ju duhet të shkrepni 25 foto për çdo sekondë që do të dalë në video. Mund dhe të shkrepni në 24fps për një pamje më kinematografike.
Sasia e lëvizjes së objektit në secilën pozë do të varet nga shpejtësia e kuadrove. "Nëse shkrepni për 25fps, për shembull, hapat duhet të jenë relativisht të vegjël për t'ju dhënë një lëvizje më të lehtë të animuar, përndryshe gjërat do të lëvizin shumë shpejt," - shpjegon Ed-i. "Me 12 kuadro në sekondë ama, të gjitha hapat mund të jenë më të mëdha dhe mund të jeni më të sigurt me lëvizjen e objektit. Në fund gjithçka do të varet nga fakti se ç'bëhet në pozë dhe çfarë lëvizjeje jeni duke synuar të shfaqni."
Nëse keni shkrepur poza individuale fikse për filmin, pa përdorur programe të tjera, do t'ju duhet t'i përpiloni në një video. Ed-i është përdorues i vjetër i Adobe Premiere Pro, por ju mund të përdorni çfarëdo programi bazë për videomontazh. Thjesht importojini fotot individuale në kohështrirje, shtoni një kolonë zanore nëse dëshironi e në vijim eksportojeni filmin në format MP4, MOV apo skedar të ngjashëm video për shpërndarje.
Ka një sërë aplikacionesh që ofrohen për pajisje portative dhe kompjuterë, të cilat mund ta automatizojnë procesin dhe t'ju mundësojnë shqyrtimin e animacionit gjatë punës, si dhe me realizimin e filmit përfundimtar. Ed-i sugjeron një që quhet Stop Motion Studio.
Animacioni me kuadro është një nga format më të lehtë për të krijuar video. Nuk ju duhen shumë pajisje apo hapësirë – por ju duhet ama shumë durim! Mund të përdorni cilëndo kamerë EOS, ta caktoni në punë manuale dhe të filloni që sot.
Pasi të jeni komodë me parimet bazë, mund të filloni të luani me teknikat e reja për të krijuar në vijim stilin tuaj. "Në teleseritë si 'Shaun the Sheep' ne zakonisht i lëvizim kukullat 12 herë për çdo sekondë filmimi," - thotë Ed. "Nxjerrim dy poza të secilit pozicion për të dhënë numrin e duhur të kuadrove që nevojiten për luajtjen. Shkrepja e dy pozave mes lëvizjes kursen kohë dhe e ngadalëson animacionin gjatë luajtjes, duke e bërë të duket më si film vizatimor. Por kur shkrepim për film, priremi t'i lëvizim kukullat çdo 24 apo 25 kuadro, pasi kjo u jep një pamje më afër reales."
E gjitha qëndron te praktika, thotë Ed-i, duke na dhënë kurajë. "Jini krijues, mësoni nga gabimet dhe zbavituni."
Shkruar nga Marcus Hawkins
"Get Inspired" është burimi juaj kryesor i këshillave të dobishme të fotografisë, udhëzuesve të blerësit dhe intervistave inteligjente - gjithçka që ju nevojitet për të gjetur kamerën më të mirë ose printerin më të mirë dhe të krijoni ide të ardhshme krijuese.
Kthehu tek të gjitha këshillat e teknikatFOTOGRAFIA ME INTERVAL
Teknika të provuara për shkrepjen e videopërshpejtimeve, intervaleve të gjata dhe videongadalësimeve.
FOTOGRAFIA ME INTERVAL
Eksploroni botën e filmave me interval të EOS nga komoditeti i shtëpisë suaj.
FOTOINTERVALET
Kthejeni një shkrepje fotointervali në një foto të vetme me këtë udhëzues se si të krijoni një seri fotosh në interval.