Ditën guidë turistike, natën fotograf gjurmësh drite, Piotr Skrzypiec, përdor njohuritë e tij për atraksionet e bukura dhe teknikat e ekspozimit të gjatë për të krijuar fotografi peizazhesh mahnitëse në Slloveni e më tej. Nuk është kësisoj dhe aq befasuese që u shpall fitues i sfidës inauguruese të Canon Redline Challenge.
Konkursi fotografik synonte të shtynte aftësitë e fotografëve amatorë me "dritën në errësirë". Tri nga imazhet e Piotr-it arritën në listën përfundimtare të përzgjedhjeve të jurisë, dhe poza e tij atmosferike e një ujësjellësi të veshur nga mjegulla u përzgjodh si fituesja e përgjithshme.
Piotr-i përdori një ekspozim më të gjatë për t'i kthyer fenerët e mprehtë të makinave në lëvizje në vijëzime gjarpëruese ngjyrash. Ekspozimi i gjatë nënkupton shkrepjen me shpejtësi të ulëta shkrehësi, që mund të luhaten nga sekonda në orë dhe rezultojnë në turbullim të objekteve që lëvizin. Teknika nuk kërkon ndonjë kamerë apo objektiv të specializuar, dhe rezultatet mund të jenë të goditura. Ashtu si turbullimi i lëvizjes, ekspozimet e gjata janë të mira dhe për të maksimizuar dritën që hyn në kamerë me qëllim reduktimin e ISO, çka përmirëson cilësinë e figurës.
Këtu Piotr-i riviziton atraksionet e pozave të tjera të tij dhe ofron këshillat e tij se si të shkrepni foto të ngjashme me gjurmë drite.
Shkrepja e lëvizjes me ekspozime të gjata: këshilla nga fituesi i Redline Challenge
1. Mos shkrepni natën
Muzgu është një kohë më e përshtatshme për të shkrepur foto me gjurmë drite sesa terri i natës, pasi qielli do të jetë i errët, por ka ende ngjyrë të mjaftueshme për t'i mbajtur gjërat interesante. Nëse është sterrë dhe pa karakteristika, fotoja mund të duket "tepër e rënduar", ndaj filloni të shkrepni kur dritë të mjaftueshme ambienti për të regjistruar ndërtesa, kodra dhe pjesë të tjera të peizazhit. "Gjithçka qëndron tek ato 20 minutat në funt të 'orës blu'," - thotë Piotr-i. "Po vajte më vonë se aq, hijet do jenë shumë zeza dhe dritat shumë të forta për të arritur pozë të ekuilibruar."
2. Bëni kërkimin tuaj
Mund të duket e vetëkuptueshme, por sigurohuni që rruga që keni zgjedhur të jetë e dukshme në atë kohë të vitit kur dëshironi të shkrepni aty. Skena mund të duket premtuese në dimër, por në vetëm mund të ketë pemë që e bllokojnë pamjen e duhur.
"Është gjithnjë mirë të gjeni një vend të ngritur prej nga ku të shkrepni, që ju mundëson ta shikoni qartë rrugën," - pohon Piotr-i. "Para pak vitesh jam kthyer në këtë vendndodhje në mes të verës. Ndonëse mund ta dalloje formën e zemrës së rrugës natën për shkak të gjurmëve, ishte e vështirë ta shikoje qartë për shkak të vreshtit. Që prej atëherë kanë bërë shumë ndryshime. Ka një platformë të re për fotografët, që ka hapësirë të mjaftueshme për të paktën 10 stativë. Dhe e kanë shkurtuar ca vreshtin që ndodhej në parafushë, që forma e bukur e rrugës të jetë më e dukshme."
3. Planifikoni kompozimin
Ndonëse do t'i shkrepni fotot teksa avitet nata, përgatitjen bëjeni me ditë që të keni kohë të bollshme për të inkuadruar pozën. "Kur ju duhet të nxirrni një foto të bukur, duhet të mendoni për prapafushën dhe parafushën dhe se si t'i mbushni këto zona," - këshillon Piotr-i.
"Është gjithashtu një ide e mirë ta mendoni gjurmën e dritës si vijë udhëzuese që të orienton syrin nga parafusha te prapafusha. Shansi më i mirë për ta bërë këtë është nëse keni fatin e mirë të gjeni ndonjë rrugë në formë S që gjarpëron përmes skenës drejt, p.sh. ndonjë kishe apo mali, apo ndonjë objekti tjetër që tërheq vëmendjen si pikë fokale."
4. Mbajini pamjet e mprehta
Për t'u siguruar që pjesët jolëvizëse të pamjes suaj të mbeten të qarta në pozën finale, do t'ju duhet ta fiksoni kamerën në pozicion në një stativ për të mos e prekur gjatë ekspozimit. "Unë thjesht përdor kronometrin dysekondësh të kamerës," - pohon Piotr-i. "D.m.th. thjesht kontrolloj kompozimin, shtyp butonin dhe dy sekonda më pas fillon ekspozimi."
Gama e kamerave pa pasqyrë dhe DSLR nga Canon ofron një funksion vetëkronometri. Piotr-i përdor dhe funksionin e fiksimit në pasqyrë kur shkrep me kamerat DSLR që e kanë këtë funksion. Pasi aktivizohet, ky e bllokon pasqyrën jashtë dhe vonon nisjen e ekspozimit, duke reduktuar shanset për dridhje brenda kamerës që do t'i hiqnin mprehtësinë imazhit. "Me një kamerë pa pasqyrë, nuk e ke këtë problem, ama," - thotë Piotr-i, "pasi nuk ke pasqyrë!"
5. Shkrepni edhe më gjatë akoma
Mundësia për të kontrolluar gjatësinë e ekspozimit është thelbësore. Të gjitha kamerat EOS – nga Canon EOS 4000D deri te Canon EOS 5D Mark IV – ju lejojnë të regjistroni një ekspozim që është deri në 30 sekonda i gjatë. Modaliteti Shutter Priority (Tv) ju mundëson të caktoni një kohë precize ekspozimi (shpejtësi shkrehësi), me kamerën që e rregullon automatikisht aperturën. Në vijim mund ta caktoni ISO sipas skenës.
Shkrepja në modalitetin Manual (M) ju jep gjithashtu, kontrollin e aperturës për të arritur nivelin ideal të mprehtësisë. Për t'i personalizuar më tej cilësimet, gama e Canon e kamerave kuadërplotë pa pasqyrë, si p.sh. Canon EOS RP,vijnë gjithashtu me një modalitet Flexible value (Fv). Ky është në thelb një modalitet plotësisht automatik që ju mundëson kontrollin e shpejtësisë së shkrehësit, aperturën dhe ISO në çfarëdo pike.
Do t'ju duhet të përdorni modalitetin Bulb për ekspozime më të gjata se 30 sekonda. Disa kamera EOS kanë një opsion "B" në rrotullën e modaliteteve, por në të tjera do t'ju duhet të zgjidhni modalitetin Manual dhe të lëvizni përtej cilësimit prej 30 sekondash të shpejtësisë së shkrehësit.
6. Përgatisni një ekspozim
Ndërsa ju duhet një ekspozim relativisht i gjatë për t'i paraqitur dritat e makinave si vijëzime të gjata që gjarpërojnë nëpër figurë, gjatësia konkrete varet nga rasti. Piotr-i shpjegon: "Gjithçka varet nga lloji i rrugës dhe denduria e trafikut. Zakonisht në autostrada nuk të duhet ekspozim 30-sekondësh pasi ka shumë makina dhe shumë gjurmë drite. Por në disa pika më të qeta funksionojnë vetëm ekspozimet shumë të gjata.
"Unë përpiqem gjithnjë të përdor një aperturë prej f/8 ose f/11. Zakonisht nuk është mirë të shkosh më gjerë se f/8, pasi pjesë të pozës mund të mos dalin qartë. Nëse të duhet të rritësh ISO deri p.sh. në ISO800, s'prish punë. Nëse fotoja merr pak zhurmë, mund ta rregullosh kur redakton figurën. Në kamerat e fundit, si p.sh. Canon EOS R5 që mora si çmim, ISO800 nuk ka problem fare dhe nuk shikoj ndonjë zhurmë në figurë me këtë cilësim." Diapazoni ISO i EOS R5 lëviz midis ISO 100-51200, ndaj ISO800 është një ndjeshmëri relativisht e ulët që të jep cilësi të shkëlqyer figure në ndriçim të ulët.
7. Zgjidhni kompletin e duhur
Nuk ke pse përdor objektiv profesional të serisë L për të nxjerrë foto me gjurmë dritë me pamje profesionale. Një objektiv kompakt e peshëlehtë, si p.sh. Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM ose RF 35mm F1.8 Macro IS STM mund të mbahet më lehtë, ndërsa të jep pamje të mprehta e të detajuara.
"Zakonisht do të përdorni një aperturë goxha të vogël për të marr foto të mprehta, ndaj nuk ju duhet doemos një objektiv me aperturë të shpejtë maksimale, si p.sh. f/1.8 apo f/2.8," - thotë Piotr-i. "Unë përdor gjithnjë objektivat zmadhues pasi të japin më shumë opsione për inkuadrimin e një skene, por realisht zgjedhja e objektivit nuk është aq e rëndësishme sa aspekte të tjera, si p.sh. përdorimi i një stativi dhe fluksi i trafikut. Thjesht duhet të jetë i mprehtë, kaq është e gjitha!"
Ja, pra. Shkrepja me gjurmë drite është një mënyrë e mirë për të mësuar si të kontrolloni ekspozimin dhe ta përdorni fotografinë për të kapur diçka që nuk është e dukshme me sy të lirë. Është gjithashtu dhe shumë joimpenjative kur vjen puna për pajisjet e kamerës, por rezultatet mund të jenë të mëdha – ja pyesni Piotr-in!
Vizitoni këndin tonë të Redline Challenge për të parë kandidaturat e zgjedhura dhe për më shumë teknika e këshilla nga profesionistët.
Shkruar nga Marcus Hawkins
Produktet e lidhura
-
EOS R6
Çfarëdo që shkrepni, sido që ta shkrepni, "EOS R6" ju mundëson të jeni krijues në mënyra që nuk i mendonit kurrë të mundshme. -
RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Objektivi ideal i përditshëm për amatorët e kuadërplotave pa pasqyrë. Me përdorimin praktik, "RF 24-105mm F4-7.1 IS STM" është peshëlehtë, kompakt dhe gati për t'jua ngjitur fotografinë një shkallë më tej. -
RF 35mm F1.8 MACRO IS STM
Një objektiv me aperturë të shpejtë 35mm f/1.8 për perspektivë këndgjerë, fokusim nga afër dhe Hybrid IS. -
EOS 5D Mark IV
Pavarësisht se çfarë po regjistroni, të jeni të sigurt për një cilësi imazhi pa kompromise dhe një rendiment të përgjithshëm profesional. -
EF 24-105mm f/4L IS II USM
E preferuar nga ata që kërkojnë të mbajnë një lente të vetme në terren, kjo lente siguron një cilësi mahnitëse të imazheve me stabilizimin e përparuar të imazhit. -
RF 24mm F1.8 MACRO IS STM
Një objektiv kompakt, peshëlehtë, fiks, 24mm që është ideal për fotografinë e peizazheve, videoblogime dhe hapësira të brendshme – plus pamje fantastike makro.