Çelësi i krijimit të imazheve që bien në sy për të mbushur buletinet e stërmbushura të rrjeteve sociale është të mendoni ndryshe dhe ta paraqisni botën ashtu si e shikoni ju vetë. Krijuesit në TikTok, Rosie Lugg (@rambosphotos) dhe Peter Jay (@Eletrico), bëjnë pikërisht këtë. Ata kanë secili pasion krijimin e përmbajtjeve unike dhe ndarjen e metodave dhe të ideve të tyre me audiencën.
Këtu, Rosie dhe Eletrico, zbulojnë këshillat dhe teknikat e tyre më të mira për krijimin e imazheve unike që do të mahnitin ndjekësit tuaj, duke përdorur pesë teknika të ndryshme fotografie.
Guxoni të jini të ndryshëm: këshilla krijuese për poza për rrjetet sociale
1. Gjurmët e dritës me ekspozim të gjatë
Teknikat për tërheqjen e vëmendjes janë njohuri e detyruar për fotografët që kërkojnë suksesin në rrjetet sociale, dhe si Rosie, ashtu edhe Eletrico, rekomandojnë krijimin e fotove të goditura me gjurmë dritash.
Rosie së fundi ka eksperimentuar me gjurmët e dritave të krijuara nga autobusët e kuq në Tower Bridge të Londrës. "Duhet të luash ca me cilësimet e kamerës për të arritur efektin që dëshiron. Unë përgjithësisht shkrep në modalitetin Manual (M) gjithsesi, çka ta bën më të lehtë kontrollin e shpejtësisë së shkrehësit dhe aperturën, së bashku me cilësimin ISO. Duke fotografuar dikë me një autobus që krijon një gjurmë drite në sfond, vura re se më duhej një shpejtësi shkrehësi prej rreth dy sekondash, me një aperturë prej f/5.6 dhe ISO100 për të arritur ekspozimin e duhur të përgjithshëm. Më pëlqen gjithnjë ta mbaj gjithsesi cilësimin ISO sa më poshtë të jetë e mundur, për të maksimizuar cilësinë dhe për ta mbajtur zhurmën e imazhit në minimum."
Eletrico ka krijuar një imazh po aq të goditur në shikim duke përdorur orenditë e përditshme të shtëpisë. "Vura ca lesh për ndezje zjarri në rrahëse metalike kuzhine," - shpjegon ai. "Vërvitja e rrahëses në një fije nxori shkëndija dhe ekspozimi i gjatë prej 13 sekondash ishte i duhuri për të krijuar vizatimin me dritë." (Vini re: ky mund të jetë rrezik zjarri. Sigurohuni të keni atypari një fikëse zjarri ose masa të tjera mbrojtëse.) "Duke e vënë kamerën në një stativ me vonesë 10-sekondëshe të kohëmatësit më dha mundësinë t'i bëja të gjitha gati dhe të isha në pozë përpara se të hapej shkrehësi."
Mund të krijoni efekte të ngjashme me gjurmë drite me anë të elektrikëve të dorës, llambat LED apo edhe xixëlluese.
2. Fiksoni aksionin me shpejtësi të lartë të shkrehjes
Pozat plot aksion të shkrepura me shpejtësi të larta shkrehësi bien shumë në sy në rrjetet sociale. Lëvizja fiksohet në një të qindtë të sekondës, duke zbuluar detaje që nuk mund të shihen me sy të lirë.
Për pozën e tij të perëndimit me ujin që derdhej nga një gotë (në krye të faqes), Eletrico përdori modalitetin e fokusit manual. "Me vonesën e kohëmatësit, vetëfokusimi nuk do të ishte përqendruar detyrimisht në pjesën e duhur të skenës, kështu që e shënova pikën në tokë dhe e fokusova aty paraprakisht. Ekrani rrotullues me prekje i Canon EOS M50 Mark II ishte vërtet i dobishëm, duke më lejuar të kompozoj pozën ndërsa qëndroja përpara kamerës."
Rosie thotë: "Më pëlqen të shkrep modele që rrotullohen me fustane dhe, përveç nëse përdorni shpejtësi shumë të lartë shkrehësi, të gjitha detajet të humbasin në turbullim. Më pëlqen gjithashtu të shkrep dorazi se sa në stativ, pasi mund të lëviz përreth dhe të jem më spontane."
Kur shkrepni pa stativ, përdorimi i objektivave me fotostabilizim të integruar do t'ju ndihmojë të arrini poza të mprehta. Canon EOS R5 dhe EOS R6 kanë fotostabilizim të integruar, që punon në kombinim me fotostabilizimin e objektivave, apo edhe nëse objektivat tuaj nuk kanë fotostabilizim të vetin.
3. Plane të afërta me detaje
Imazhet makro që zbulojnë detaje tejet të imëta janë një mënyrë e sigurt për t'i bërë përdoruesit e rrjeteve sociale të ndalojnë shfletimin dhe t'u kushtojnë vëmendje. "Kam menduar gjithmonë se të duhen makroobjektiva të mëdhenj e të specializuar për planet në afërsi ekstreme, por u habita kur pashë sa afër mund të shkoja duke përdorur objektivin Canon EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM," - thotë Eletrico. Në gjatësi fokale prej 18-50mm, objektivi mund të fokusohet deri në 25cm distancë.
"Hapa ca natribant të tejdukshëm përreth një bobine dhe e vendosa mbi një imazh në ekranin e telefonit tim për ndriçim, pastaj e spërkata me ca pika uji mes të cilave të depërtonte drita.
"Nuk m'u desh të përdorja ndonjë cilësim të veçantë të kamerës dhe objektivi kapi dhe detajet më të vogla të pikave. Lëkundja e kamerës mund të jetë problem i madh në makrofotografi, por unë shkrep dorazi dhe fotostabilizimi i objektivit rezultoi më se efikas.
4. Refleksionet në ujë
Kur shikon dyshe mjafton për të tërhequr vëmendjen e dikujt dhe siç demonstroi dhe në videon e saj në TikTok, Rosie-t i pëlqen të krijojë imazhe me refleksione, duke shtuar efektin e veçantë të simetrisë në përmbajtjen e saj. "Prita për një ditë me shi, ndaj kishte plot pellgje për të lozur," - shpjegon ajo. "Përfundova duke përdorur veten si model dhe programi Canon Camera Connect rezultoi goxha i dobishëm. Ishte fantastike të kishe mundësinë të vendosje kamerën në një stativ për t'i kontrolluar të gjitha cilësimet nga telefoni që mbaja në dorë.
"Për t'i shfrytëzuar më së miri refleksionet në ujë përgjithësisht duhet të zbritni goxha poshtë – këndi i kamerës ishte i rëndësishëm, ndaj mundësia për ta shqyrtuar imazhin në telefon, si dhe për të rregulluar cilësimet e shkrepjes e bëri çdo gjë të thjeshtë dhe të drejtpërdrejtë," - shton Rosie.
Nëse nuk e përdorni programin Camera Connect për ta komanduar në distancë kamerën, me gjasë do t'ju duhet ta mbani disi për të nxjerrë poza me kënde më të ulëta. Në këto rrethana, vijon Rosie, "ekranet me anim apo rrotullim jua lehtësojnë jetën dhe nuk keni as nevojë të uleni në gjunjë apo përtokë në vende me ujë."
Eletrico-s gjithashtu i pëlqen të shtojë stilin e tij krijues në pozat me refleksione në ujë. "Unë hodha ca ujë në dysheme dhe fika të gjitha dritat, kështu që u bë vërtet errësirë. Uji pasqyronte imazhin në ekranin e telefonit tim dhe efekti dukej shumë i bukur. Përdora një aperturë të ngushtë prej f/14 për qartësi të mëtejshme të thellësisë, kështu që gjithçka është e mprehtë nga skena përpara deri tej mbrapa."
5. Sfondet e turbulluara
Izolimi i personit apo i objektit kryesor brenda një skene duke turbulluar sfondin është një nga teknikat e preferuara të Rosie-t. "Shumica e portreteve që shikoni në rrjetet sociale duken goxha të ngjashme, sidomos ato që nxirren me celular. Objektivi im Canon EF 35mm f/1.4L II USM më jep avantazhin, pasi apertura më e gjerë e tij jep një qartësi të mirë thellësie. Ai fokuson të gjithë vëmendjen te personi që po fotografohet." Nëse përdorni objektiv EF në një kamerë me sensor APS-C, subjekti që fotografoni është më i madh në sensor se në sensorin kuadërplotë, çka në thelb rrit gjatësinë fokale të objektivit me 1.6x. "Gjatësia efektive fokale e objektivit 35mm rezulton në 56mm në Canon EOS 200D, çka më duket ideale për pozat e mia të portreteve dhe të modës. Imazhet kanë një pamje cilësore dhe frymëzuese që tërheq vështrimet dhe i ndalon në vend njerëzit në rrjetet sociale."
Për të demonstruar një qartësi të ulët thellësie, Eletrico shkrepi një pozë arkitekture në një ndërtesë nga distanca. Qasja e tij e re ishte që mbajti një filtër dendësie natyrale në dorë në afërsi, duke e përfshirë në pozë. "Duke fokusuar xhaminë në distancë filtri krijon një aureolë si në ëndërr, të butë dhe të shfokusuar rreth ndërtesës për efekt special." Shpesh kur mendon jashtë kornizave, mund të arrish rezultate të bukura.
Bëhuni krijues me kompletin tuaj
Për përmbajtje më tërheqëse të duhet një komplet që i përgjigjet krijimtarisë suaj. Rosie dhe Eletrico udhëtojnë pa shumë aksesorë dhe shkrepin me pajisje që nuk i rëndojnë, por që sakaq janë intuitive dhe të zhdërvjellëta, duke u mundësuar të krijojnë punë të arrira kur u vjen frymëzimi.
Rosie përdor modelin e xhepit Canon PowerShot G7 X Mark II (tejkaluar tani nga Canon PowerShot G7 X Mark III), shoqëruesi i saj i fuqishëm dhe portativ për të realizuar idetë në lëvizje. Ajo përdor edhe një Canon EOS 200D (tejkaluar tani nga Canon EOS 250D), një DSLR tepër kompakte dhe peshëlehtë për përdorim si në studiot e shtëpisë ashtu edhe në natyrë. "Ndjekja nga afër e skenave me zhvillim të shpejtë mund të jetë sfidë më vete," - thotë Rosie. "Por modeli im EOS 200D është tepër i zhdërvjellët, sidomos kur vjen puna te gjurmimi me vetëfokusim."
Për objektiva, Rosie mbështetet mbi Canon EF 35mm f/1.4L II USM për qartësinë e tij të pabesueshme të thellësisë dhe mbi Canon EF 24-70mm f/2.8L USM (tejkaluar tani në linjën e EF nga Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM) për fleksibilitetin e një objektivi zmadhues pa kompromise në cilësinë e figurës.
Eletrico sakaq preferon modelin kompakt por të fuqishëm Canon EOS M50 Mark II në kombinim me objektivin ultrafleksibël Canon EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM. Kombinimi i ka tejkaluar pritshmëritë e tij të larta për thuajse çfarëdo skenari fotografik.
U frymëzuat nga këto teknika krijuese? Shikoni këshillat e Eletrico-së për poza më të arrira në TikTok dhe mandej provoni të shtoni ca efekte argëtuese në imazhet tuaja. Ndajini rezultatet me etiketën #FreeYourStory dhe referoni @canonemea.
Shkruar nga Matthew Richards
Produkte të ngjashme
-
PowerShot G7 X Mark III
Një kamerë e lidhur që shkrep video dhe foto të jashtëzakonshme që ndjekësit tuaj do t'i adhurojnë. -
EF 24-70mm f/2.8L II USM
Një lente profesionale e serisë L me zmadhim për përdorim të përditshëm, e cila siguron një cilësi të lartë të imazhit me një hapje konstante të diafragmës f/2.8. -
EF 35mm f/1.4L II USM
Një lente me kënd të gjerë e kategorisë profesionale me një këndvështrim natyral, një hapje të diafragmës f/1.4 dhe aftësitë e regjistrimit në dritë të dobët.