DSLR apo pa pasqyrë: cila është më e mirë për fotografinë dhe videon?

Me një gamë më të gjerë se kurrë të kamerave pa pasqyra që ofrohen, nuk ka pasur kurrë një kohë më të mirë për të kaluar te kamerat pa pasqyra. Këtu zbulojmë ndryshimet ndërmjet DSLR-së dhe pa pasqyra dhe shpjegojmë avantazhet e Canon EOS R System.
Një pamje mbi supin e fotografit e ekranit LCD të një Canon EOS R10, që tregon dy valltarë flamenkoje duke u filmuar.

Me EOS R System që përfshin modelet APS-C dhe kuadërplotë, tani ka një përzgjedhje të gjerë të kamerave pa pasqyra që ofrojnë avantazhe të reja për profesionistët dhe amatorët. Por nëse dëshironi të kaloni nga një kamerë më e vjetër apo të ngriheni nga një kamerë kompakte në një kamerë me objektiv të ndërrueshëm, mund të merrni në konsideratë një DSLR tradicionale në vend të një kamere pa pasqyra.

Është e vërtetë që DSLR-të nga Canon EOS janë kamera të shkëlqyera dhe lentet Canon EF përcaktuan standardin për modelin e lenteve në kohën e tyre. Megjithatë, EOS R System, përfaqëson një ndryshim niveli në performancë dhe në mundësitë krijuese. Me një gamë gjithnjë e më të gjerë të aksesorëve dhe të lenteve RF dhe RF-S të fjalës së fundit, ky sistem vendos nivele të paprecedenta të cilësisë dhe kontrollit në duart e fotografëve, kineastëve dhe krijuesve të përmbajtjes.

Këtu, për t’ju ndihmuar të vlerësoni përfitimet e kalimit në kamerën pa pasqyra, ne shikojmë dallimet midis kamerave DSLR dhe atyre pa pasqyrë, me njohuri eksperte nga specialisti i lartë i produkteve në Canon Europe, Mike Burnhill.

Një ilustrim i prerë i një kamere Canon EOS 80D që tregon mekanizmin e pasqyrës.

Termi DSLR nënkupton një kamerë refleksi me një lente digjitale. Pjesa refleksive i referohet pasqyrës që reflekton dritën në grupin e inkuadruesit. Pasqyra duhet të largohet nga rruga që drita të arrijë sensorin pas saj, dhe kjo kërkon një mekanizëm relativisht të rëndë, i cili shton madhësinë dhe peshën e kamerës dhe gjithashtu paraqet komplikime inxhinierike optike.

Një Canon EOS R7 vendosur në një gur. Nuk ka objektiv të montuar, kështu që sensori është i dukshëm nga brenda.

Në një kamerë pa pasqyrë si Canon EOS R7, nuk ka asnjë mekanizëm pasqyre, por një vijë të drejtpërdrejtë shikimi përmes objektivit te sensori. Ajo që shihni në inkuadruesin elektronik (EVF) është një projeksion i figurës së sensorit – që do të thotë se, ndryshe nga inkuadruesi optik në një DSLR, ai mund të shikojë paraprakisht efektin e cilësimeve tuaja të shkrepjes. Siç thotë Mike Burnhill i Canon Europe, "EVF në kamerat pa pasqyrë ju jep mundësinë për të parë ekspozimin e imazhit edhe para se ta keni nxjerrë."

DSLR apo pa pasqyrë: madhësia dhe pesha e trupit

"Një nga pikat kryesore në lidhje me modelet DSLR është se kanë një pasqyrë ose pentaprizëm për të drejtuar dritën tek inkuadruesi," - shpjegon Mike, - "por kjo duhet të ketë hapësirë ​​për t'u palosur duke liruar rrugën për ekspozimin e sensorit. Eliminimi i kësaj ndihmon në uljen e madhësisë dhe të peshës së kamerës."

Kursimi në peshë i një kamere pa pasqyra dhe lentes krahasuar me një DSLR mund të jetë i konsiderueshëm. Canon EOS R8 (me baterinë dhe kartën e memories) çiftuar me një lente RF 24-105mm F4L IS USM peshon rreth 1,161 g, ndërsa një konfigurim DSLR i ngjashëm – një Canon EOS 6D Mark II me një lente EF 24-105mm f/4L IS II USM – rreth 1,560 g, është mbi 34% më i rëndë. Për ta parë në një mënyrë tjetër, ndryshimi prej rreth 400 g është afërsisht sa pesha e lentes së zmadhimit ultra të gjerë RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM, që nënkupton se mund t'i vendosni të dyja lentet RF në çantën e kamerës pa pasqyrë, duke ju dhënë kapacitete të zgjeruara të zmadhimit në ngjitjen ose në ekskursionin tuaj dhe duke transportuar gjithsesi jo më shumë peshë se me konfigurimin e DSLR-së.

Krijuesja e përmbajtjes së stilit të jetesës, Diana Millos, përdori EOS R10 për të fotografuar kulturën dhe arkitekturën e Andaluzisë. Ajo komenton: "EOS R10 pothuajse duket si një lodër kur vjen nga një kamerë që është shumë më e rëndë, si p.sh. EOS 80D që përdor unë. Më pëlqen që është i vogël dhe peshëlehtë, por është shumë i fuqishëm."

Një grua me një fustan të verdhë dhe kapelë dielli mban një kamerë Canon EOS R10 në njërin sy.

Kamerat pa pasqyra si Canon EOS R10 ofrojnë cilësi të lartë dhe veçori të fuqishme në një model më portativ dhe më peshëlehtë për shkak se nuk duhet të krijojnë hapësirë për mekanizmin e pasqyrës së një DSLR-je.

Një lente Canon EOS 5D Mark IV me EF 70-200mm f/2.8L IS III USM së bashku me një EOS R me lente RF 70-200mm F2.8L IS USM.

Një ilustrim i avantazhit të peshës dhe madhësisë i prezantuar nga kamerat e EOS R System dhe lentet RF. Lentja Canon RF 70-200mm F2.8L IS USM e çiftuar me një EOS R (djathtas) është shumë më e shkurtër (kur tërhiqet) sesa homologia e vet EF, lentja EF 70-200mm f/2.8L IS III USM çiftuar me një EOS 5D Mark IV (majtas). Konfigurimi pa pasqyra është gjithashtu rreth 630 g më i lehtë, që nënkupton se mund të mbani një pije më shumë ose një lente shtesë për perspektivë më të gjerë – si p.sh. RF 28-70mm F2.8 IS STM, që peshon vetëm 490 g, ose RF 24-105mm F4L IS USM 700 g – dhe do të transportoni afërsisht të njëjtën peshë si lentja EF dhe DSLR-ja.

Mbërthyeset e lenteve: përse është më e mirë pa pasqyrë se DSLR?

Mbërthyesja RF e përdorur në kamerat EOS R System ka sjellë shumë risi. "Mbërthyesja RF është projektuar me një sy në të ardhmen," - shpjegon Mike, - "p.sh. duke përmirësuar shpejtësinë e komunikimit midis kamerës dhe objektivit dhe duke shtuar kontakte të mëtejshme për të mbështetur më shumë funksione." Këto përfshijnë performancën shumë më të shpejtë të vetëfokusimit, Digital Lens Optimisation në kohë reale dhe kontrolle të përmirësuara si unaza e personalizueshme e kontrollit në objektivat RF.

Në vend që t'i vijnë vazhdimisht rrotull pasqyrës së refleksit të DSLR midis mbërthyeses dhe sensorit, projektuesit e objektivave mund t'i sjellin objektivat RF më pranë sensorit, duke rritur performancën optike. Kjo ka rezultuar në lente më të shpejta, më të shndritshme me cilësi të jashtëzakonshme, si edhe në modele të reja dhe novatore lentesh.

Një ilustrim i mbërthyeses RF në një aparat fotografik Canon EOS R3.

Në qendër të Canon EOS R System pa pasqyra është mbërthyesja RF novatore, me grykë të gjerë, distancë më të shkurtër fokusimi mbrapa dhe komunikim super të shpejtë midis lenteve dhe trupit.

Një lente për çdo lloj fotografie dhe videoje

Që nga prezantimi i lenteve RF të para, në vitin 2018, gama e lenteve nga Canon për EOS R System pa pasqyra është rritur shumë. Ajo tanimë përfshin lente RF-S të posaçme, të projektuara për kamerat pa pasqyra me sensorë APS-C si p.sh. EOS R10 dhe EOS R7. Ajo u mundëson krijuesve të përmbajtjes me fotografi dhe video që të eksplorojnë teknologji të reja emocionuese të lenteve.

Nga lentet e zmadhimit RF 10-20mm F4L IS STM ultra të gjera në lentet kryesore tejet kompakte dhe peshëlehta, supertelefoto si RF 600mm F11 IS STM dhe RF 1200mm F8L IS USM, linja e lenteve RF dhe RF-S ofron një gamë të plotë të zgjidhjeve krijuese. Edhe lentet "standarde" janë të jashtëzakonshme, me RF 28-70mm F2.8 IS STM dhe RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM që ofrojnë stabilizim imazhi të mrekullueshëm dhe performancë vetëfokusimi për imazhe dhe video të mprehta.

Për shembull, ekzistojnë lente stereoskopike dhe VR që e bëjnë të lehtë të nisni krijimin e videove dhe imazheve 3D përfshirëse me kamera pa pasqyra të pajtueshme me EOS R System. Lente të tilla si RF-S 3.9mm F3.5 STM DUAL FISHEYE, të projektuara për kamerat e APS-C EOS R System, janë në qendër të Canon EOS VR SYSTEM, që e bën krijimin e përmbajtjes stereoskopike 3D dhe VR më të aksesueshëm për më shumë persona.

Lentet hibride RF – përfshirë zmadhueset si lentja RF 24-105mm F2.8L IS USM Z dhe lentet kryesore si RF 35mm F1.4L VCM – kombinojnë kapacitetet e lenteve për fotografi dhe video. Ato janë zgjedhja e përsosur për një kombinim të prodhimit të fotografive dhe filmimeve. Pikat kryesore të këtyre lenteve hibride me performancë të lartë përfshijnë unazat iride për rregullimet manuale të aperturës gjatë regjistrimit të videove, ndryshimin minimal të gjatësisë fokale dhe motorët e shpejtë dhe të heshtur të fokusimit. Lentet zmadhuese të kësaj game ofrojnë edhe kapacitet fokusimi profesional elektronik parfokal gjatë zmadhimit, plus zmadhim të fuqishëm.

Kamera Canon EOS R7 me lente Canon RF-S 7.8mm F4 STM DUAL në një sfond të zi.

RF-S 7.8mm F4 STM DUAL nga Canon është një lente e dyfishtë novatore, e projektuar për t'i bërë fotografimin 3D të cilësisë së lartë dhe krijimin e videove më të aksesueshëm se më parë për përdoruesit me kamera APS-C të EOS R System dhe është veçanërisht e përshtatshme për përdorim nga afër.

Familja e lenteve hibride RF nga Canon – dy zmadhuese dhe tre lente kryesore – të fotografuara mbi një sfond të zi.

Canon EOS R System pa pasqyra është projektuar duke pasur parasysh që në fillim nevojat e videofotografëve dhe të kineastëve dhe lentet hibride RF të avancuara nga Canon sjellin veçoritë më të fundit për fotografi dhe video.

Inkuadruesi optik apo elektronik: cili është më i mirë?

DSLR-të kanë inkuadrues optikë, që ofrojnë një pamje të qartë të një skene në ndriçim të mirë. Por inkuadruesit elektronikë (EVF-të) të përdorur në kamerat pa pasqyra kanë avantazhe të mëdha.

Në veçanti, nëse përdorni një kamerë pa pasqyra të EOS R System, Exposure Simulation bën të mundur shikimin paraprak të imazhit me ekspozimin, Picture Style dhe cilësimet e tjera të zbatuara, si në inkuadrues, ashtu edhe në ekranin e pasmë LCD. Te DSLR, Exposure Simulation funksionon kur përdorni ekranin e pasmë në modalitetin Live View, por jo në inkuadrues. Me EVF, mund gjithashtu të kompozoni fotografinë dhe të përqendroheni në kushte me dritë të ulët shumë errët për të parë me sy të lirë përmes një inkuadruesi optik. EVF-të mund të paraqesin ndihma dixhitale ose mbivendosje, duke mbështetur një gamë të veçorive ndihmëse në kohë reale, si kulmimi i fokusit dhe modelet me vija bardhezi. Për shembull, kur jeni duke filmuar video, EVF-ja në kamerat e EOS R System ofron të njëjtin ekran ndihmës për fokusim manual si kamerat profesionale Cinema EOS të Canon.

Një EVF ju mundëson gjithashtu paraqitjen e informacionit të shkrepjes në një nivel më të detajuar, si dhe ju lejon të navigoni dhe ndryshoni cilësimet në menytë e kamerës. Me një EVF, mund të shqyrtoni gjithashtu imazhet dhe filmat që keni shkrepur, edhe në kushte tepër të shndritshme për të parë me qartësi në ekranin LCD të kamerës.

EVF-të në kamerat Canon EOS R System vazhdojnë të zhvillohen, me EOS R1 dhe EOS R5 Mark II që ofrojnë një shpejtësi rifreskimi të lartë, inkuadrues elektronik pa humbje figure, duke ju dhënë një përvojë të pandërprerë shkrepjeje krahasuar me një DSLR, me më pak ndërprerje në çastet kritike kur shkrepni vazhdimisht.

Fotografja e faunës së egër, Dani Connor, që përdori EOS R7 në një udhëtim në kërkim të rrëqebullit të rrezikuar iberik, zbuloi se puna me një inkuadrues elektronik e transformoi plotësisht fotografinë e saj.

"Nëse më duhet të reagoj shpejt kur fotografoj kafshë të egra, ose ndoshta drita po ndryshon vazhdimisht, me një kamera pa pasqyra unë mund të rregulloj shpejt ISO ose shpejtësinë time të shkrehësit dhe mund të shoh se si do të duket fotografia pa qenë e nevojshme të heq syrin nga inkuadruesi."

Një ilustrim i prerë i një inkuadruesi elektronik.

Inkuadruesi elektronik (EVF) në një kamerë pa pasqyrë përdor një variant kompakt, me rezolucion të lartë të së njëjtës teknologji ekrani si ekrani LCD në pjesën e pasme të kamerës. Një avantazh i kësaj është se ju mundëson të shihni atë që shikon kamera, edhe në kushte shumë të errëta ku syri i lirë e ka të pamundur të dallojë gjë.

Një ilustrim në prerje që tregon itinerarin e dritës brenda një DSLR, reflektuar nga një pasqyrë lart në një pentaprizëm dhe më pas në inkuadrues.

Pasqyra në një DSLR reflekton dritën deri te inkuadruesi optik nëpërmjet një pentaprizmi, kështu që figura është në drejtimin e duhur. Megjithatë, me një inkuadrues optik nuk mund të shikoni paraprakisht efektet e Picture Style, balancimin e bardhësisë dhe cilësime të tjera të përpunimit të imazhit para se të shtypni butonin e shkrehësit, siç mund të bëni me EVF-në në një kamerë pa pasqyra.

A bëjnë kamerat pa pasqyra fotografi dhe video më të mira?

Kur doli EOS R System, realizimi i imazheve duke përdorur kamerat DSLR ose pa pasqyra nuk ishte rrënjësisht i ndryshëm kur bëhej fjalë për cilësinë konkrete të figurës. Por me zhvillimet më të reja të teknologjisë, kamerat pa pasqyra të EOS R System e çojnë performancën një shkallë më lart.

Korrigjim në kamerë

"Për shembull, me mbërthyesen RF, një nga të mirat e komunikimit me shpejtësi të lartë midis objektivit dhe kamerës është se kur keni probleme optike si shpërhapja dhe aberracioni, ne mund të bëjmë korrigjimin e tyre në kamerë në kohë reale", thotë Mike. "Ky përpunim i menjëhershëm do të thotë se po merrni cilësi më të mirë të imazhit drejtpërdrejt nga kamerat pa pasqyra."

Shpejtësia e shkrepjeve të vazhdueshme

Ngjashëm, në disa situata, kamerat pa pasqyra, si p.sh. EOS R7 me shpejtësinë e regjistrimit të vazhdueshëm deri në 15 fps duke përdorur shkrehësin mekanik dhe 30 fps duke përdorur shkrehësin elektronik me gjurmim të plotë vetëfokusimi, kanë më shumë gjasa të prodhojnë imazhe të përdorshme në mënyrë të qëndrueshme sesa të DSLR-ve si EOS 7D Mark II ose EOS 90D, ku të dyja kanë një shpejtësi maksimale regjistrimi të vazhdueshëm prej 10 fps.

Modaliteti RAW i disponueshëm në disa kamera pa pasqyra, përfshirë EOS R8, EOS R7 dhe EOS R10, përmirëson më tej mundësitë tuaja për të shkrepur çastin ideal. Jo vetëm që regjistron skedarë RAW me deri në 30 fps, por ai ka një opsion parashkrepjeje që i shkrep imazhet gjysmë sekonde para se ta shtypni plotësisht butonin e shkrehësit. Në thelb, parashkrepja ju jep fuqinë ta riktheni kohën dhe të ktheheni pas një gjysmë sekonde për të ruajtur çastet që mund t’ju kenë shpëtuar.

EOS R5 Mark II dhe EOS R1 e çojnë këtë një hap më tej me një veçori shkrepjeje të vazhdueshme paraprake. Me kamerën e vendosur në shkrepjen e vazhdueshme dhe me AF-në të aktivizuar, mund ta shtypni përgjysmë butonin e shkrehësit dhe të synoni aty ku parashikoni se do të zhvillohet aksioni. Kamera fillon inkuadrimin e imazheve, me gjurmim të plotë AE dhe AF. Kur e shtypni plotësisht butonin, kamera nuk nis vetëm shkrepjen e fotove, ajo ruan gjithashtu 15 kuadro (EOS R5 Mark II) ose 20 kuadro (EOS R1) pak para shtypjes së plotë. Në këtë mënyrë ju regjistroni çastin në të cilin zhvillohet aksioni dhe kjo funksionon gjatë shkrepjes së imazheve JPEG ose HEIF, si edhe RAW. (Ajo është edhe më e drejtpërdrejtë se modaliteti RAW burst – ruan skedarë RAW individualë, ndërsa modaliteti RAW burst përdor një format të veçantë skedarësh prej të cilit duhet të nxirren imazhet individuale.) Asnjë DSLR nuk e ka diçka të tillë.

A cutaway diagram illustrating the IS system in the Canon EOS R5.

Stabilizim imazhi

Shumë lente përfshijnë stabilizimin e imazhit që balancon efektet e dridhjes së kamerës. Por lentet RF dhe RF-S të pajisura me një stabilizues optik të imazhit kanë një nivel stabilizimi të përmirësuar krahasuar me lentet ekuivalente EF dhe EF-S.

Disa kamera pa pasqyra të EOS R System janë të pajisura me një fotostabilizues të integruar me 5 boshte (IBIS). Nëse përdorni një lente të pajisur me IS në një kamera me IBIS, të dyja bashkëveprojnë për të prodhuar nivele stabilizimi edhe më të larta – deri në 8,5 ndalesa në qendër të kuadrit dhe 7,5 ndalesa në periferi, në varësi të kamerës dhe lentes së përdorur. Kjo nënkupton se mund të shkrepni dorazi me një shpejtësi më të ulët të shkrehësit dhe të regjistroni gjithsesi shkrepje të mprehta.

IBIS i avancuar dhe teknologjia e stabilizimit të imazhit e lenteve është efektive edhe gjatë filmimit të videove. Kamerat e EOS R System kanë një opsion Movie Digital IS të posaçëm që mund të kombinohet me IBIS dhe IS optik për të përmirësuar stabilizimin e pamjes, duke i bërë kamerat pa pasqyra të EOS R System një zgjedhje më të mirë për filmimin e videove krahasuar me kamerat DSLR.

Një pamje e ekranit LCD të një Canon EOS R8, që tregon fotografin duke regjistruar një video të bimëve në vazo.

Kamerat më të fundit pa pasqyrë si EOS R8 përfshijnë veçori të avancuara për krijuesit e përmbajtjes si video 4K 60p me gjurmim inteligjent të subjektit – diçka që nuk ofrohet në DSLR si EOS 7D Mark II apo EOS 90D.

Vetëfokusimi: kamera pa pasqyrë apo DSLR

Të gjitha kamerat pa pasqyra të EOS R System përdorin sistemin e vetëfokusimit Dual Pixel CMOS AF nga Canon – për shembull, Dual Pixel CMOS AF II në EOS R6 Mark II, EOS R8, EOS R7 dhe EOS R10 dhe një variant më të ri të quajtur Dual Pixel Intelligent AF në EOS R5 Mark II. Në të gjitha variantet e këtij sistemi, çdo piksel në sensor përdoret për fokusim dhe imazhe, krahasuar me sensorin specifik me pikasje faze me bazë pike që fokusohet nëpërmjet inkuadruesit për kamerat DSLR.

Një nga avantazhet e mëdha të këtyre kamerave pa pasqyrë është aftësia për të zgjedhur një pikë AF kudo brenda kuadrit. "Kjo është e pamundur te DSLR," - shpjegon Mike, - "dhe lejon gjithashtu mundësi të tilla si gjurmimi i fytyrës, gjurmimi i syve dhe gjurmimi i kafshëve që shohim në këto kamera. Për shembull mund të kapni syrin e një zogu në fluturim dhe ta ndiqni atë rreth kuadrit - përsëri diçka që është e pamundur për një DSLR."

Në shumë kamera pa pasqyra të EOS R System, pikasja e avancuar e subjektit shtrihet edhe tek automjetet si p.sh. makinat, motoçikletat, avionët dhe trenat me gjurmimin automatik të pozicionit të shoferit, drejtuesit ose pilotit me anë të sistemit të vetëfokusimit.

Kamerat pa pasqyra të EOS R System janë gjithashtu në gjendje të fokusohen edhe në kushte më të errëta. Vetëfokusimi i EOS R1 mund të fokusohet për shembull në një subjekt në dritë të zbehtë -7,5 EV, që është afërsisht ekuivalente me një peizazh të ndriçuar nga yjet. Kjo ndjeshmëri AF e përmirësuar mundëson edhe vetëfokusimin në apertura më të vogla maksimale se më parë. Për shembull, çiftoni lenten kompakte të telefotos RF 600mm F11 IS STM me një Canon Extender RF 2xdhe në praktikë keni një lente 1200 mm f/22 – të kompletuar me vetëfokusim efektiv.

Ekrani i një Canon EOS R7 që tregon pikën e vetëfokusimit në syrin e një zogu grabitqar në një degë.

Shkrehësi i shpejtë elektronik dhe vetëfokusimi me gjurmim i syve të kafshëve që vjen në kamerat pa pasqyra si EOS R7 dhe EOS R10 janë idealë për të gjitha nivelet e fotografëve. "Për një fotograf të faunës së egër është shumë interesante të jesh në gjendje të gjurmosh syrin e një kafshe," - thotë specialistja e faunës së egër, Dani Connor. "Ka hapur mundësi të reja për mua që nuk ishin të mundshme si përdorues i DSLR."

Shkrehësi mekanik apo elektronik

Shumica e DSLR-ve kanë shkrehës mekanikë, por të gjitha kamerat pa pasqyra të Canon's EOS R System kanë një shkrehës elektronik dhe një mekanik.

Pra, cilat janë avantazhet e një shkrehësi elektronik krahasuar me një shkrehës mekanik?

Me një shkrehës elektronik, shkrehësi mekanik fiksohet i hapur dhe sensori i figurës në thelb lexohet në formë elektronike. Avantazhi më i madh i kësaj është se shkrepja mund të jetë plotësisht e heshtur – jo vetëm më e qetë, me shkrehës të zbutur apo mbytur siç ndodh kur zgjidhni opsionin S (regjistrimi "i zbutur") që vjen në disa kamera, por krejtësisht pa zhurmë. Kjo mund të jetë e paçmueshme, për shembull, kur fotografoni kafshë të egra nervoze, foshnja në gjumë ose pjesë të qeta të dasmave.*

Shkrehësit elektronikë mundësojnë gjithashtu shkrepje më të shpejtë të vazhdueshme. "Me shkrehësit mekanikë," - thotë Mike, - "më e shpejta e mundshme në kamerat tona DSLR ishte 16fps [kuadro në sekondë] me EOS-1D X Mark III, një kamerë profesionale e nivelit të lartë. Me shkrehësit e vet elektronik, EOS R10 mund t'ju japë opsionin për deri në 23fps për çmim shumë më të vogël, ndërsa EOS R7 mund të shkrepë me 30fps, që përputhet me shpejtësinë e EOS R3, një kamerë tjetër profesionale, por me një të tretën e çmimit."

Megjithatë, fenomeni i "rrotullimit të shkrehësit" mund të jetë problem kur fotografoni aksionin me shkrehës elektronik - objektet me lëvizje të shpejtë si p.sh. një shkop golfi që vërvitet ose një helikë që rrotullohet mund të lëvizin në kohën që duhet për të lexuar të gjithë kuadrin, duke i nxjerrë ato të shtrembëruara në imazhin përfundimtar. Megjithatë, fenomeni reduktohet ndjeshëm në kamerat e fundit pa pasqyra. EOS R5 Mark II dhe EOS R1 janë të pajisura me sensorë CMOS novatorë, kuadërplotë, me ndriçim të pasmë dhe kanë një procesor të imazhit DIGIC Accelerator krahas procesorit të tyre të imazhit DIGIC X. Ky kombinim i procesorit me shpejtësi të lartë dhe teknologjisë së sensorit minimizon shformimet e obturatorit rrotullues – në rastin e EOS R1, në nivelin e shkrehësve mekanikë më të shpejtë në treg, ose edhe më tej.

Një pamje nga afër bardhezi e një fëmije që shikon për poshtë i përqendruar.

Fotografja familjare, Helen Bartlett, e konsideron të vyer mundësinë e shkrepjes në heshtje të plotë me kamerat e saj EOS R System. Për shkak se eviton shpërqendrimin e subjekteve të saj të vegjël nga zhurma e shkrehësit apo edhe zgjimin e tyre nëse janë në gjumë, ajo mund t'i shkrepë në situata më natyrale. Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 50mm F1.2L USM në 1/1000 sek, f/1.2 dhe ISO100. © Helen Bartlett

Jetëgjatësia e baterisë: DSLR apo pa pasqyrë

Thuhet shpesh se DSLR-të kanë jetëgjatësi më të madhe të baterisë se kamerat pa pasqyrë, kryesisht për shkak se inkuadruesi elektronik i një kamere pa pasqyrë kërkon energji ndërsa inkuadruesi optik i një DSLR nuk përdor të tillë. Megjithatë, në praktikë, jetëgjatësia e baterisë varet shumë nga mënyra se si e përdorni kamerën - përdorimi i blicit, për shembull, do të konsumojë më shumë energji në të dy llojet e kamerës, ndërsa përdorimi i ekranit LCD në një DSLR zakonisht konsumon më shumë energji sesa përdorimi i ekranit LCD në një kamerë pa pasqyrë. Një DSLR e rangut të mesëm si EOS 90D nxjerr 1,200 ose më shumë poza me inkuadrues dhe 450 me LCD, ndërsa EOS R6 Mark II pa pasqyrë nxjerr 450 poza me inkuadrues elektronik ose 760 me LCD.

Dallimi është edhe më i madh në nivelin profesional: nëse i përmbaheni inkuadruesit në EOS-1D X Mark III, për shembull, mund të shkrepni 2,500 imazhe para se bateria të mbarojë, por kjo bie në 600 imazhe nëse mbështeteni në Live View, krahasuar me 620 shkrepjet e EOS R3 pa pasqyrë me inkuadrues dhe 860 me LCD. Pra, nëse preferoni të përdorni ekranin e pasmë LCD, kamerat pa pasqyrë mund t'ju japin më shumë foto me një karikim të vetëm.

Konsumi i energjisë është optimizuar më tej në kamerat pa pasqyra të Canon EOS R System me prezantimin e baterive të reja me rendiment të lartë. Gjithashtu, opsionet e ndryshme të kursimit të energjisë në menynë e kamerës, së bashku me mundësinë e karikimit nëpërmjet USB-së dhe bateritë rezervë, mund të zgjatin edhe më shumë funksionimin e kamerës.

Kamera pa pasqyrë apo DSLR: zgjedhja mes tyre

DSLR-të kanë pikat e tyre të forta, por lentet dhe kamerat pa pasqyra të EOS R System ofrojnë një gamë të gjerë të teknologjisë novatore që zbulon mundësi të reja krijuese për fotografi dhe video.

Nëse dëshironi një kamerë peshëlehtë me shpejtësi të lartë të kuadrove për fotografimin e udhëtimeve, atëherë një kamerë pa pasqyrë si EOS R10 mund të jetë ideale. Nëse ju pëlqen fauna e egër dhe fotografia e aksionit, atëherë kamerat pa pasqyra me shpejtësi të lartë si EOS R7 dhe EOS R6 Mark II do t'ju japin rritjen e performancës që ju duhet. Nëse po kërkoni të kaloni te një fotografi dhe video me kuadër të plotë, atëherë EOS R8 pa pasqyrë vjen përplot me veçori krijuese për t'ju ndihmuar t'i arrini synimet tuaja artistike. Dhe, sigurisht, kjo gamë shtrihet në kamerat kryesore pa pasqyra me veçoritë më të fundit, përfshirë EOS R3 dhe EOS R1, për të plotësuar nevojat e fotografëve profesionistë më kërkues.

Në të gjithë gamën EOS R System pa pasqyra ju mundëson të përdorni lentet RF dhe RF-S të gjeneratës së ardhshme, me përfitime shoqëruese, përfshirë korrigjimin e imazhit në kamerë dhe performancën e vetëfokusimit me gjurmim.

Inkuadruesi elektronik i një kamere pa pasqyra bën të mundur shikimin paraprak të imazhit në inkuadrues me cilësimet e shkrepjes së zbatuara. Live View në LCD-në e pasmë të një DSLR-je do të bëjë të njëjtën gjë, por shkrepja në këtë mënyrë nuk është gjithmonë praktike. Gjithashtu, nuk do të mund të shihni shumë në errësirë në një inkuadrues DSLR, ndryshe nga EVF-ja në një kamerë pa pasqyrë, që do t'ju mundësojë ta inkuadroni pozën në pothuajse të gjitha kushtet.

Veçoritë e avancuara të vetëfokusimit si p.sh. Animal Eye AF dhe Vehicle AF disponohen vetëm në kamerat më të fundit të EOS R System. Këto kamera pa pasqyra ju japin gjithashtu lirinë të shkrepni me një shkrehës elektronik ose mekanik, me shpejtësi shumë më të larta të shkrepjeve të vazhdueshme dhe opsionin e shkrepjes plotësisht të heshtur.

Nga ergonomia te vetëfokusimi, lloji e deri te shpejtësia e shkrehësit, provoni kamerën që ju intereson, nëse mundeni – ndjesia personale se si ju përshtatet nuk ka të zëvendësuar. Pasi të keni vendosur se cila kamerë pa pasqyrë ju përshtatet, pyesni në dyqanin lokal të kamerave nëse ofrojnë mundësi të ndërrimit të pjesëve, ose konsideroni t'ia dhuroni pajisjen tuaj të vjetër fotografike një klubi lokal kamerash ose një shkolle në mënyrë që dikush tjetër të mund të fillojë rrugëtimin me fotografinë.



* Mund të nxirren tinguj të tjerë veç shkrehësit (apertura, tingulli i lëvizjes së objektivit të fokusit dhe tingulli elektronik etj.).

Amy Davies, Alex Summersby & Marcus Hawkins

Produkte të ngjashme

Artikuj të ngjashëm

Shpjegimi i APS-C krahasuar me kuadërplotat

Cila është diferenca midis kamerave APS-C dhe kuadërplota, dhe cila është e duhura për ju?

Pse EOS R System është një përmirësim që të ndryshon karrierën

Kamerat dhe objektivët Canon EOS R kanë përmirësuar punën e fotografëve për pesë vjet. Zbuloni personalisht se pse profesionistët e kanë bërë këtë ndryshim.

Si të filloni me fotografinë

Dëshironi të kaloni nga një smartfon në një kamerë? Udhëzuesi ynë i fotografisë për fillestarët ka gjithçka që ju nevojitet për të filluar.

Si të zgjidhni një objektiv

Gjithçka që duhet të dini rreth objektivave, nga llojet e objektivave deri te veçoritë që duhet të keni parasysh.