Nxjerrja e tonaliteteve natyrale, të sakta të lëkurës është një nga aspektet më sfiduese të fotografisë së portreteve. Ndriçimi i pazakontë dhe ngjyrimet e çuditshme mund t’jua nxjerrin subjektin e portretit me lëkurë të zbehtë që mund të dojë shumë kohë për t’u korrigjuar gjatë retushimit. Por ndërsa jo të gjithë e kemi mundësinë të mbajmë një makijazhist me vete, ka një sërë mënyrash që mund të nxirrni tonalitete të pastra drejtpërdrejt nga kamera EOS duke pakësuar nevojën për retushime.
Këtu, fotografja e modës dhe e bukurisë e vlerësuar me çmime, Jade Keshia Gordon, ofron pesë këshilla të thjeshta për kapjen e ngjyrave perfekte të lëkurës. Ajo shpjegon se si i qaset ndryshe lëkurës së zezë, të bardhë dhe metise dhe si e konfiguron aparatin e saj EOS për rezultate koherente.
Ndiqni këshillën e Jade-s dhe do të kapni tonalitete të përsosura të lëkurës në pak kohë!
FOTOGRAFI PORTRETI
Si të nxirrni ngjyrat natyrale të lëkurës në fotot tuaja me portrete
1. Shmangni dritën e ashpër, të drejtpërdrejtë
Drita më e butë është zakonisht më zbukuruese. Shkrepja në natyrë në një ditë të ndritshme por me re do të japë një ndriçim të shpërhapur që u përshtatet të gjitha llojeve të tonaliteteve të lëkurës. Në ditë të kthjellëta me diell, ku drita është e pafiltruar dhe e ashpër, shpesh është më mirë të gjeni një hije të lehtë, në mënyrë që të shmangni hijet dhe pikat e nxehta nëpër fytyra.
"Kur bëhet fjalë për tonalitetin e lëkurës, gjëja e parë që duhet të mendoni është ndriçimi", - konfirmon Jade. "Nëse i bie subjektit ballë për ballë dhe ky ka lëkurë më të çelët, mund të duken si të dala boje. Ndaj ju duhet të jeni të përgatitur për të zvogëluar ekspozimin, ose përndryshe ta ndërroni subjektin në mënyrë që drita t’i vijë nga pas.
"Kur jam duke punuar në një studio, më pëlqen të kem një konfigurim me dy drita, njërën prapa subjektit, duke ndriçuar sfondin dhe pastaj një reflektor bukurie në pjesën e përparme, pak larg qendrës nga modeli në për t’i ndriçuar fytyrën."
2. Ekspozojini saktë tonalitetet e ndryshme të lëkurës
Jade shkrep rregullisht modele me tonalitete të ndryshme të lëkurës dhe ka një qasje të ndryshme për secilin.
"Është e rëndësishme të shmangni ekspozimin e lëkurës së bardhë kur jeni duke shkrepur një portret," - shpjegon ajo. "Duhet të siguroheni që t’i shihni sipërfaqet dhe qukat apo makijazhin. Nëse shndritjet janë të mbindriçuara, mund të jetë e vështirë ose e pamundur t'i rikthesh."
"Me tonin e zi të lëkurës, ju duhet shumë dritë", - vazhdon Jade. "E zeza thith dritën, kështu që duhet të siguroheni që keni dritë të mjaftueshme për të nxjerrë në pah tiparet. Është një vijë e hollë, pasi nëse shkon më shumë ekspozon lëkurën dhe i zbeh tiparet.
"Unë kam tendencën të shoh që ndriçimi i pasmë funksionon mirë për tonalitetet e përzirera të lëkurës, qoftë në dritën e studios apo të diellit. Ai sjell një dritë të këndshme në anët e fytyrës dhe mund të përdorni një reflektor për të pasqyruar një pjesë të asaj drite përsëri në fytyrë. ”
3. Përdorni Portrait Picture Style
Zgjedhja e një prej opsioneve të paravendosura të Picture Style në kamera kujdeset për një sërë cilësimesh për ju - çdo Picture Style ofron një kombinim të ndryshëm të mprehtësisë, kontrastit, fortësisë dhe tonalitetit të ngjyrave dhe ato mund të kenë efekte dukshëm të ndryshme në tonalitetin e lëkurës në një portret. Siç dhe mund ta prisni, Stili i Fotografisë së Portretit është optimizuar për shkrepjet që përfshijnë njerëz, me mprehtësinë disi të pakësuar shkëlqimin disi më të rritur për të dhënë një lëkurë me pamje më të butë.
"Këtu, preferoj cilësimin Portrait, pasi i që shkrepa me Standard Picture Style dukej ca si i rëndomtë,” - thotë Jade. "Portreti i përforcon lehtë nëntonet e kuqet në foto. Kështu që më së miri ia doli me pjesën e sipërme rozë të modeles, dhe duke qenë se kjo është e zezë, Përdorcimi në të kuqe ndihmoi për të ngritur tonalitetin e lëkurës së saj pa e bërë atë vetë shumë të kuqe portokalli ".
Nëse shihni se Portrait Picture Style i paracaktuar krijon tonalitete lëkure që janë shumë për të kuqe apo të verdha nën kushtet e ndriçimit, përdorni niveluesin Colour Tone në menynë Picture Style për ta korrigjuar.
4. Caktojeni manualisht ekuilibrin e së bardhës
Për ngjyra koherente të lëkurës, zgjidhni një preset ekuilibri të së bardhës që përputhet me kushtet e ndriçimit, ose krijoni tuajin duke përdorur opsionin Custom White Balance në menynë kryesore të kamerës. Për sa kohë që ndriçimi nuk ndryshon, do të merrni të njëjtat rezultate nga poza në pozë.
Nëse e lini ekuilibrin e bardhë të caktuar në Auto, kamera rregullon temperaturën e ngjyrës për të hequr ngjyrat. Kjo mund të japë tonalitete lëkure që janë shumë “të ngrohta” (portokalli) ose shumë “të ftohta” (blu). Nëse fotografoni në RAW mund ta ndryshoni ekuilibrin e së bardhës më vonë gjatë retushimit, por caktimi i saj në mënyrë të saktë në kamera ju jep një pamje më të saktë.
"Në këta shembuj mund të shihni efektin që ka përdorimi i një ekuilibri të ndryshëm të së bardhës në tonalitetin e lëkurës së modelit", - shpjegon Jade. "Unë preferoj rezultatet kur përdor opsionin Daylight këtu, pasi nuk i zbeh ngjyrat dhe nuk e bën me tonalitet të tepruar portokalli. Thjesht i ngre ngjyrat pak dhe është më afër asaj që kam parë me sy të lirë në atë rast.”
5. Shkrepni në RAW
Nëse shkrepni në JPEG ose HEIF, atëherë duhet të merrni cilësimet e duhura në kamerë përpara se të shkrepni. Kjo përfshin hapësirën e ngjyrave, që përcakton gamën e ngjyrave që mund të shfaqen në një foto. Këtë mund ta caktoni në menynë kryesore të kamerës suaj.
Jade gjithmonë shkrep në RAW dhe rekomandon ta bëni këtë edhe nëse nuk jeni i ri në fotografinë e portreteve, pasi kjo e bën më të lehtë rregullimin e imët të tonalitetit të lëkurës më vonë. Skedarët RAW mbajnë më shumë informacion mbi fotografinë sesa skedarët JPEG ose HEIF dhe mund t’i rregulloni lirisht parametrat e fotos si ekuilibri i së bardhës, karakteristikat e ngjyrave dhe mprehtësia duke përdorur softuerin e procesimit dhe të retushimit në RAW si Canon Digital Photo Professional pa ndikuar në të dhënat origjinale të figurës.
Shkruar nga Marcus Hawkins
Produktet e lidhura
-
Objektiva për DSLR
EF 24-70mm f/2.8L II USM
Një lente profesionale e serisë L me zmadhim për përdorim të përditshëm, e cila siguron një cilësi të lartë të imazhit me një hapje konstante të diafragmës f/2.8. -
Objektiva për "EOS R"
RF 85mm F1.2L USM
Objektivi RF 85 mm F1.2L USM ofron qartësi portretesh pa kompromise, së bashku me një potencial krijues dhe efikasitet fantastik në ndriçim të ulët. -
Kamerat pa pasqyra
EOS R6
Çfarëdo që shkrepni, sido që ta shkrepni, "EOS R6" ju mundëson të jeni krijues në mënyra që nuk i mendonit kurrë të mundshme. -
Objektivat RF
RF 35mm F1.8 MACRO IS STM
Një objektiv me aperturë të shpejtë 35mm f/1.8 për perspektivë këndgjerë, fokusim nga afër dhe Hybrid IS. -
Objektivat RF
RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Objektivi ideal i përditshëm për amatorët e kuadërplotave pa pasqyrë. Me përdorimin praktik, "RF 24-105mm F4-7.1 IS STM" është peshëlehtë, kompakt dhe gati për t'jua ngjitur fotografinë një shkallë më tej.