Çdo stinë ofron shpërblime të pasura për fotografët, ku çdo kohë e vitit ofron një koleksion unik ngjyrash, tonalitetesh dhe atmosferash. Fotografi tetëmbëdhjetëvjeçar hungarez, Benjamin Hegyi, është bërë një autoritet frymëzues për krijimin e përmbajtjeve sezonale për rrjetet sociale, duke ndarë imazhet e tij të redaktuara dhe përzgjedhura të udhëtimeve, qyteteve dhe peizazheve me 40,000 ndjekësit e tij të zjarrtë në Instagram.
Këtu janë këshillat e tij kryesore për përforcimin e atmosferës së çdo stine të vitit.
FOTOGRAFI PEIZAZHI
Përmirësoni bukurinë unike të çdo stine
1. Kini parasysh rezultatin tuaj përfundimtar
"Kur shkrep fotografi të stinëve," - thotë Benjamin-i, "mendoj gjithmonë si do t'i redaktoj ato më pas, dhe jo vetëm si të shkrep". Krijimi i një pamjeje dhe ndjesie të veçantë ka për mua, po aq lidhje me redaktimin sa dhe me shkrepjen e pozës. Të dy fazat plotësojnë njëra-tjetrën."
Benjamin-i i planifikon imazhet për të pasqyruar ndjesinë që ka ai në kohën e shkrepjes. "Mos mendoni se është e nevojshme të shkrepni realitetin, por ta krijoni skenën siç dëshironi ta shikoni në mendjen tuaj," - thotë ai. "Imazhi bëhet një hibrid i fotografisë dhe i pikturës. Është e rëndësishme të mos e teproni me gjërat ama, përndryshe rezultati përfundimtar do të duket i rremë dhe nuk i shkon për shtat natyrës.
"Unë do të këshilloja gjithmonë të shkrepni në modalitet cilësie RAW, sepse ju jep lirinë më të madhe për t'i manipuluar imazhet më pas," - shton ai. "Shkrepja në RAW ju jep mundësinë të rregulloni atributet si bilanci i së bardhës, pjesët e ndriçuara, pjesët më të errëta dhe paraqitjen e ngjyrave. Është e gjitha pjesë e theksimit të atmosferës së stinës".
Benjamin-i përdor kamerën që ka marrë dhuratë kur mbushi 13 vjeç, një Canon EOS 700D (tejkaluar tani nga Canon EOS 850D), me dy objektiva zmadhimi: Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM një objektiv ultrakëndgjerë ideal për peizazhe të gjera, dhe Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, që është jashtëzakonisht fleksibël falë diapazonit të gjerë të zmadhimit. Ai thotë se e konsideron këtë komplet ideal, pasi madhësia dhe pesha janë të rëndësishme për një fotograf udhëtimi.
Një komplet po aq kompakt dhe efikas në kosto ofrohet nga EOS R System kuadërplotë dhe pa pasqyra i gjeneratës së re të Canon, duke përfshirë Canon EOS RP, objektivin Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM dhe objektivin Canon RF 50mm F1.8 STM. Mund të përdorni gjithashtu gamën e objektivave EF-S në kamerat e sistemit EOS R nëpërmjet një adaptori montimi EF-EOS R.
2. Mendoni për kompozimin dhe ndriçimin
Redaktimi është një pjesë e madhe e procesit të Benjamin-it, por ai mendon se është e rëndësishme të kompozohen skena që pasqyrojnë stinën. "Një pemë e mbuluar me borë ose ngricë e thekson atmosferën e dimrit", - thotë ai. "Në pranverë lulet shumëngjyrëshe dalin në pah. Në vjeshtë mund të përqendroheni në shkëlqimin e pasur e të artë të vyshkjes së gjetheve. Kompozimi i kujdesshëm mund të përmirësojë atmosferën natyrore të çdo sezoni.
"Kohë të ndryshme gjatë ditës janë optimale për të shkrepur në pjesë të ndryshme të vitit," - shton Benjamin-i, duke theksuar se cilësia e dritës ndryshon shumë nga stina në stinë. "Gjatë dimrit, është mirë të shkrepësh përpara lindjes së diellit ose menjëherë pas perëndimit të tij. Kështu nxirrni një ngjyrim të ftohtë, atmosferik në blu në atë stad të muzgut, të quajtur shpesh "ora blu". Megjithatë, nëse është skenë me dëborë, shkrepni ditën për një pamje vërtet të freskët dhe të shndritshme festive.
"Për poza verore, shumë fotografë peizazhi preferojnë fillimin ose fundin e ditës, por unë preferoj që dielli të jetë më lart në qiell", - vazhdon ai. "Kjo ndihmon për të nxjerrë në pah ngjyrat e gjalla të fushave të gjelbra dhe ngrohtësinë verore të peizazhit.
"Pranvera është një kohë e lavdishme për jetën e re dhe, për mua vlen po e njëjta gjë. Menjëherë pas lindjes së diellit është kohë e mirë për të shkrepur lulet që çelin dhe pemët që lulëzojnë, por rrezet e diellit të fortë gjatë ditës funksionojnë po aq mirë dhe nganjëherë edhe më mirë.
"Në vjeshtë është më mirë të shkrepet gjatë 'orës së artë' ose menjëherë pas lindjes apo perëndimit të diellit", - thotë Benjamin-i. "Dielli është me të vërtetë ulët në qiell dhe jep ato ngjyrat e lavdishme e të ngrohta të vjeshtës".
3. Kapni sa më shumë detaje të jetë e mundur
Shumë kamera të Canon përmbajnë një modalitet skene peizazhi, por Benjamin-i preferon të jetë në kontroll të plotë të cilësimeve të kamerës. "Unë gjithmonë përdor modalitetin manual të shkrepjes, që t'i rregulloj vetë aperturën dhe shpejtësinë e shkrehjes, për të arritur ekspozimin që dua." Nëse shkrepni me kamerë EOS R System, Exposure Simulation bën të mundur të shikosh paraprakisht se si ndryshimet në cilësimet e ekspozimit ndikojnë mbi figurën, edhe tek inkuadruesi, edhe në ekranin e pasmë. Me DSLR ky opsion funksionon kur jeni duke përdorur ekranin e pasmë në modalitetin Live View.
Shumë kamera të Canon kanë modalitete shkrepjeje HDR (High Dynamic Range), të cilat janë fantastike për ruajtjen e detajeve në pjesët e ndriçuara dhe forcimin e hijeve. Kjo ju jep një ekspozim më të balancuar për skenat me kontrast të lartë.
"Kamera ime ka një modalitet skene HDR Backlight Control," - thotë Benjamin-i. - "Për çdo shkrepje që bëni, kamera regjistron tre imazhe të veçanta, të ekspozuara më vete, pastaj i bashkon këto në një foto HDR." Nëse aparati juaj nuk ka modalitet HDR, mund gjithsesi të nxirrni një numër pozash në ekspozime disi ndryshe dhe t'i bashkoni në fund gjatë redaktimit. Softueri falas Digital Photo Professional (DPP) nga Canon ka një program të integruar HDR që e bën këtë të thjeshtë. Përdorni një stativ për t'u siguruar që nuk ka lëvizje të kamerës midis ekspozimeve të njëpasnjëshme.
Kur shkrepni natën apo në ndriçim të ulët, Benjamin-i rekomandon përdorimin e ekspozimeve të gjata për të kapur sa më shumë detaje të jetë e mundur, "edhe atë që unë nuk mund ta shoh me sy". Konfigurimi i cilësimit Bulb të kamerës mundëson ekspozime më të gjata se 30 sekonda, por do të duhet të eksperimentoni për të vendosur se cili ekspozim nxjerr efektin që dëshironi. Shqyrtoni rezultatet në ekranin e pasmë LCD dhe rishkrepeni pozën nëse është e nevojshme. Përdorni një stativ për të shmangur turbullimin e imazhit.
4. Redaktoni për të forcuar atmosferën e stinës
Edhe kur nuk ka shkrepur në HDR, stili personal i Benjamin-it është të shtojë ngjyrën vibrante dhe të rrisë kontrastin që lidhet me atë pamje. Po aq e rëndësishme për imazhet e tij sezonale, ama është edhe rregullimi i balancës së të bardhës dhe ekspozimi i çdo poze për të nxjerrë në pah cilësinë e dritës së çdo stine më vete.
Këto rregullime fillestare mund të bëhen të gjitha duke përdorur softuerin falas Digital Photo Professional (DPP) të Canon, që është projektuar për procesimin dhe redaktimin e imazheve RAW nga kamerat e Canon. Ai vjen me një sërë Picture Styles për t'u dhënë me të shpejtë imazheve një pamje dhe ndjesi të caktuar, sikur t'i kishit përdorur këto në kamera. Këto përfshijnë Landscape, që rrit mprehtësinë dhe rrit tonalitetin e ngjyrave dhe fortësinë për të arritur blu dhe të gjelbra të thella e vibrante për qiejt dhe blerimin. Të gjitha rregullimet e zbatuara si Picture Style në një skedar RAW mund të qëmtohen, hiqen apo zëvendësohen më pas me një tjetër Picture Style. Stile të mëtejshme ofrohen për shkarkim falas duke përfshirë Nostalgia, Clear, Twilight, Emerald, dhe Autumn Hues, ideale për të injektuar shpejt një atmosferë të ndryshme sezonale në imazhe.
Funksionet e fuqishme Color Adjustment të DPP mundësojnë ndryshimin e ngjyrave, fortësisë dhe ndriçimin e diapazoneve specifike të ngjyrave, për të rritur blutë e një skene dimri ose tonet e ngrohta të një imazhi veror, për shembull. Benjamin-i përdor shpesh shtresa rregullimi në Adobe Photoshop për efekte të ngjashme. "Për pozat dimërore unë theksoj tonet blu duke shtuar një shtresë të zbrazët të caktuar në modalitet Overlay blending dhe pikturoj mbi zonat me një furçë të butë blu, duke përdorur tejdukshmëri të lartë", - shpjegon ai. "Për fotot e vjeshtës, mund të shtoni theksim dhe një atmosferë në një skenë duke pikturuar mbi zonat përkatëse me ngjyrime të verdha dhe portokalli.
"Për ndryshimin e kontrastit dhe të ndriçimit, unë gjithmonë përdor shtresa rregullimi," - shton ai, "sepse mund të përdorësh maska shtrese për të ndikuar vetëm në zona specifike brenda imazhit". Kjo është ideale kur ai është i kënaqur me rezultatin për pjesën më të madhe të imazhit, por mendon sakaq se disa aspekte kanë nevojë për një theksim të mëtejshëm për të përcjellë atmosferën.
5. Lërini fotot të flasin për ju në rrjetet sociale
Kur ndani imazhet tuaja në rrjetet sociale, po konkurroni me miliona imazhe të tjera për vëmendje. Benjamin-i mendon se është e rëndësishme të zhvilloni stilin tuaj, që të mund të dalloheni nga turma.
"Unë fillova duke u përpjekur të imitoja stilin e fotografëve të tjerë, por më pëlqen të mendoj se kam zhvilluar tashmë stilin tim unik," - shpjegon ai. "E kam ngritur praninë time në Instagram mbi këtë themel. Njerëzve u pëlqen të shikojnë imazhe që reflektojnë atë që u pëlqen nga secila stinë dhe se si natyra rreth tyre ndryshon, duke ndjekur kohën. Duke postuar përmbajtje sezonale kam pasur më shumë sukses me njerëzit që kërkojnë imazhet e mia dhe i ndajnë ato me shumë të tjerë në mbarë botën.
"Unë jam tani në një pikë ku, së bashku me agjencitë e fotografisë së peizazhit dhe të udhëtimit që dëshirojnë të përdorin imazhet e mia, kam një shtrirje në 1 milion njerëz. Mendoj se thelbi është jo që të promovosh veten, por të lësh fotot të të promovojnë. "
Shkruar nga Matthew Richards
Adobe, Lightroom dhe Photoshop janë marka të regjistruara tregtare ose marka tregtare të Adobe në SHBA dhe/ose shtete të tjera.
Produktet e lidhura
-
Kamerat pa pasqyra
EOS R8
Kaloni në fotografinë dhe videon kuadërplotë dhe realizoni ambiciet tuaja krijuese. -
Objektivat RF
RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM
Një objektiv zmadhues 24-50mm i serisë RF i vogël dhe më se peshëlehtë që mund ta përdorni çdo ditë për udhëtime, peizazhe dhe më shumë. -
Objektiv zmadhimi ultrakëndgjerë
RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM
Një zmadhues RF 15-30mm kompakt dhe peshëlehtë, ideal për udhëtime që përfshijnë peizazhe urbane, peizazhe natyrore, arkitekturë dhe videoblogim në ecje e sipër. -
Kamerat pa pasqyra
EOS R10
Kryeni hapat tuaja të radhës në fotografi dhe video me një kamerë pa pasqyra EOS R System të krijuar rreth një sensori madhësie APS-C. -
Objektivat RF
RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Objektivi ideal i përditshëm për amatorët e kuadërplotave pa pasqyrë. Me përdorimin praktik, "RF 24-105mm F4-7.1 IS STM" është peshëlehtë, kompakt dhe gati për t'jua ngjitur fotografinë një shkallë më tej. -
Objektiv standard
RF 50mm F1.8 STM
Një objektiv kompakt, i qetë dhe peshëlehtë 50mm RF fiks, me aperturë të gjerë f/1.8, ideal për shfrytëzimin e vizionit tuaj krijues.
Artikujt e lidhur
-
FOTORETUSHIM / FOTOMONTAZH
Retushimi i fotove RAW me DPP
Zbuloni si të retushoni, rafinoni e përmirësoni fotot tuaja RAW duke përdorur softuerin DPP nga Canon.
-
PARIMET BAZË TË FOTOGRAFISË
Regjistroni foto estetike
Figura e rrjeteve sociale, Steffi Marla, tregon se si sigurohet që imazhet e saj të dallohen në internet.
-
PARIMET BAZË TË FOTOGRAFISË
Këshilla për fotografinë e vjeshtës
Regjistroni pamje fantastike të vjeshtës me kamerën dhe objektivat tuaj Canon.
-
PARIMET BAZË TË FOTOGRAFISË / AMBIENTET E JASHTME
Këshilla për shkrepje në kushte ekstreme të motit
Që nga mbrojtja e pajisjeve deri te kujdesi për veten, ja këshillat dhe marifetet tona kryesore për përvetësimin e fotografisë në kushte ekstreme të motit.