Presioni i shkrepjes së aksionit me ritme të shpejta ndonjëherë mund t'i shpërqendrojë fotografët sportivë nga kapja e momentit optimal - një imazh i spikatur që tërheq vërtet vëmendjen. Megjithatë, shembujt këtu tregojnë se me cilësimet e duhura, kompletin që u përgjigjet situatave me presion të lartë dhe njëfarë dhuntie krijuese, është e mundur të kapni poza mahnitëse dhe të pazakonta.
Ne folëm me pesë profesionistë që janë të specializuar në shkrepjen e një sërë sportesh për të zbuluar se çfarë i frymëzoi ata të bënin këto imazhe, pajisjet dhe cilësimet që përdorën dhe çfarë teknikash dhe këshillash do t'u jepnin fotografëve aspirantë që duan të riprodhojnë këto efekte.
FOTOGRAFI SPORTIVE
Historitë pas pesë fotove të shkëlqyera sportive
James Musselwhite
Mundja krijon kushtet për portrete dramatike, por fotografi James Musselwhite me të vërtetë donte t'i shtynte më tej kufijtë me imazhin e tij surreal (në foto në krye) të mundësit profesionist britanik Cassius. “Ai është shumë madhështor dhe ne donim ta paraqisnim atë energji në një estetikë më tradicionale – sikur të ishte duke u shkëputur nga shkëmbi”, - shpjegon ai.
James e lidhi Canon EOS R6 me një Canon Mount Adapter EF-EOS R dhe një objektiv Canon EF 70-200mm f/2.8L USM, dhe e shkrepi foton në 155mm, 1/8000 sek, f/5.6 dhe ISO400, duke e kontrolluar kamerën përmes programit Canon Camera Connect në smartfon. Sfida ishte tek arritja e efektit që donte pa ndonjë punë postproduksioni. “Ne pikturuam me dritë trupin e mundësit, pastaj vazhduam të hidhnim thasë me miell deri sa morëm pozën. E vura EOS R6 në një stativ në mënyrë që të mund të shkrepja nga telefoni im dhe e lidha kamerën në një ekran, gjë që na mundësoi të përqendroheshim vërtet te drita dhe inkuadrimi", - shton ai.
Regbia dhe mundja amatore
Provojeni vetë
“Duhet të dini saktësisht se si do të sillen materialet që po përdorni”, - thotë James. "Eksperimentoni me elemente që nuk janë konvencionale për portretin. Mund të filloni me ujë dhe gazoze, ose të provoni të pikturoni me dritë me elektrik dore në telefonin tuaj."
James gjithashtu sugjeron të provoni shpejtësi të ndryshme shkrehëse për të parë se çfarë funksionon në të vërtetë në kamerë. "Të shohësh se si elemente të ndryshme mund të fiksohen në lëvizje është jetike për të bërë një fotografi si kjo si duhet," - shton ai.
Jean-baptiste Liautard
Një mbrojtëse e vjetër ekrani ishte frymëzimi për gjurmët e dritës blu në foton mbresëlënëse të John-baptiste të çiklistit të terrenit, Peter Kaiser. Për të krijuar gjurmët e dritës, John-baptiste ecte përreth Peter-it duke bërë lëvizje fshirëseje xhami me dritë, duke ndaluar lëvizjen ndërsa ecte pas tij dhe më pas duke përsëritur veprimin në rrugën e kthimit për të krijuar efektin simetrik. "E dija që doja që subjekti im të ishte qendror në imazh dhe të kishte dritën që krijonte një model dinamik nga njëra anë e imazhit në tjetrën," - shpjegon ai.
Sfida ishte të dije nëse ai po e fillonte dhe po e përfundonte pikturën me dritë në vendin e duhur. “Më duhej të kontrolloja gabimet e mia dhe të vlerësoja se si t'i korrigjoja. Peter-i duhej të qëndronte plotësisht i palëvizur dhe unë duhej të ecja shtruar, në mënyrë që gjurma të dukej e natyrshme,” - shton ai. “Ekspozimi prej 20 sekondash më lejoi të lëviz rreth atletit me shiritin LED dhe apertura prej f/6.3 më ndihmoi të më jepte një rreze më të gjerë qartësie, në mënyrë që gjithçka të ishte në fokus, madje edhe gjurmët e dritës.
Sportet ekstreme
Provojeni vetë
"Këto lloj fotosh kërkojnë kohë," shpjegon Jean-baptiste. “Ju keni nevojë për një kamerë krejtësisht fikse, që të mos ju duhet të përdorni stativ. Gjithashtu keni nevojë për një ekspozim të gjatë dhe një mjedis vërtet të errët."
Nëse po e provoni këtë vetë, merrni një shok që të pozojë si subjekt - ose përdorni një objekt dhe më pas eksperimentoni duke lëvizur një dritë rreth tij në një sërë lëvizjesh. Sa më ngadalë të lëvizni burimin e dritës, aq më e ndritshme do të jetë piktura me dritë, pasi sensori i kamerës ka më shumë kohë për të thithur dritën. Sigurohuni që të vishni veshje të errëta pa sipërfaqe reflektuese për të mos u dukur në imazhet tuaja.
Morgan Harlow
Kufizimet në lëvizjen e Morgan-ës gjatë këtij aktiviteti netbolli e detyruan të ulte shpejtësinë dhe të fokusohej në gjetjen e pozës më të goditur. "Mary krijon forma të bukura kur kërcen për topin, kështu që unë e mbajta vëmendjen time tek ajo, duke inkuadruar ngushtë dhe duke i bërë sytë e saj fokusin kryesor," - shpjegon Morgan-a.
Ajo thotë se ky është një shembull klasik i teknikave të izolimit që i nevojiten një fotografi sportiv. “Kalova pas rrjetës së portës për të qëndruar anash. Kishte tabela me llamba përreth fushës, kështu që më duhej të ulesha në gjunjë pas tyre për t'i mbajtur jashtë kornizës, ndërsa veçoja Mary-n nga lojtaret e tjera."
Aksion sportiv me fokus netbollin dhe notin
Provojeni vetë
Morgan-a thotë se duhet të prisni momentin e duhur me foto si kjo dhe ajo gjithashtu këshillon të merrni parasysh sfondin. "Një ngjyrë ose objekt shpërqendrues mund t'jua prishë foton," - thotë ajo. Nëse diçka në distancë po tërheq vëmendjen në mënyrë të padëshiruar, zgjidhni një aperturë më të gjerë (duke zgjedhur një numër f më të ulët). Kjo do të turbullojë sfondin, ndërsa subjekti juaj mbetet i mprehtë dhe në fokus.
Për të krijuar dramatizëm dhe intrigë në imazhet tuaja, fokusohuni në fytyrat e subjekteve, veçanërisht në sytë e tyre. Kur shkrepni sporte, mendoni edhe për inkuadrime interesante – mënyra se si Morgan-a ka kapur fytyrën mes bërrylit të përkulur na tërheq vëmendjen tek atletja dhe vendosmëria e saj, në një moment vendimtar të ndeshjes.
Plus, nëse fotografoni një sport skuadre, sigurohuni që jeni në pozicionin e duhur. Morgan-a kaloi pranë rrjetës së portës, kështu që ishte në gjendje të ndodhej në vendin e duhur gati për të kapur aksionin.
Samo Vidic
Përfaqësuesi i nderit i Canon, Samo Vidic, është një fotograf sportiv në mbarë botën për Red Bull. Kjo foto është e shokut të tij, Nino, i cili mbeti i paralizuar nga qafa e poshtë pas një aksidenti. Samo pati idenë të krijonte një imazh të veçantë të Nino-s për të dhënë iluzionin se po garonte tatëpjetë me shpejtësi.
“I bleva disa rrota të vogla anësore Nino-s, vendosa kamerën në pirunët e biçikletës dhe ndërrova shalën dhe timonin për ta mbështetur”, - shpjegon ai. Më pas e shtymë pak, në rreth 5 km/h”.
Duke përdorur dy Speedlite të aktivizuara nga distanca, një objektiv këndgjerë dhe një shpejtësi të ngadaltë të shkrehjes, Samo ishte në gjendje të veçonte Nino-n dhe të krijonte rrëmujën e turbullt të një gare tatëpjetë. "Nino po qante në fund - ai ishte shumë i lumtur që bënte edhe aq pak lëvizje," - thotë Samo.
Sporte, reklama dhe aventurë
Provojeni vetë
Nëse dëshironi të bëni foto kjo, duhet të zotëroni teknikën tuaj në një mjedis më të sfumuar dhe të kontrolluar, këshillon Samo. “Filloni me pak dhe ndërtojeni përvojën tuaj. Përdorni një shkrehës të ngadaltë dhe eksperimentoni si me vetëfokusimin e gjurmimit të syve, si dhe me fokusin manual për të parë se çfarë preferoni. Kërkojini një shoku të ushtrohet me ju, në mënyrë që të provoni panoramimin me shpejtësi të ndryshme, pasi shpejtësia e subjektit do të ndikojë në rezultat. Së pari eksperimentoni vetëm me blicin në kamerë, më pas provoni të vendosni një Speedlite në një pemë ose në lartësi të ndryshme – e gjithë kjo do të ndikojë në hijet dhe foton."
Ella Ling
Kjo foto kërkonte pozicionim të zgjuar dhe durim. “U ngjita në vendkalimin sipër fushës për të nxjerrë diçka unike”, - thotë Ella. “Ka një dritare të vogël ku drita ekspozon lojtarin, por çatia hedh një hije mbi fushë. Kështu arrini të merrni sfondin e zi mahnitës. Tërhoqa shkrehësin sa më afër që të mundja për të marrë topin në raketë dhe u sigurova që lojtari të mos ekspozohej shumë."
Tenisi profesional
Provojeni vetë
"Familjarizohuni me rregullimin e cilësimeve të ekspozimit dhe përpiquni të gjeni një pozicion lart, që të jeni në gjendje ta shkrepni subjektin teposhtë," - këshillon Ella. “Dielli duhet të jetë i ulët në qiell për të krijuar hije të gjata. Kjo do të funksionojë me çdo sport apo subjekt, nuk ka nevojë të lëvizë”.
Për të arritur hije dramatike, kërkoni mundësi në lindjen dhe perëndimin e diellit kur dielli është në pikën e tij më të ulët. Përndryshe, mund të përdorni një burim drite Speedlite ose artificial për të krijuar një efekt të ngjashëm. Kompozimi është i rëndësishëm kur punoni me hije; këtu vlen rregulli i të tretave, me atletin të fiksuar në të tretën e djathtë të figurës. Ngjyra është gjithashtu një komponent mjaft i rëndësishëm - shikoni se si del në pah topi i verdhë e vibrant i tenisit. Gjithmonë bëni një hap prapa nga aksioni për të marrë parasysh elementet artistike.
Shpresojmë që këto imazhe, teknika dhe këshilla të mrekullueshme nga profesionistët t'ju kenë frymëzuar që të krijoni pamjet tuaja të spikatura sportive. Kur filloni të eksperimentoni me teknika të ndryshme, mundësitë krijuese janë të pafundme.
Shkruar nga Jack Fittes
Produktet e lidhura
-
Kamerat pa pasqyra
EOS R7
Eksploroni natyrën me një kamerë që vjen me shpejtësi dhe cilësi sensacionale figure në një trup portativ APS-C të projektuar për të ardhmen. -
Kamerat pa pasqyra
EOS R6
Çfarëdo që shkrepni, sido që ta shkrepni, "EOS R6" ju mundëson të jeni krijues në mënyra që nuk i mendonit kurrë të mundshme. -
Kamerat pa pasqyra
EOS RP
Një kamerë pa pasqyrë, e vogël, e lehtë dhe intuitive me kuadër të plotë, e projektuar për fotografinë e përditshme dhe të udhëtimeve. -
Objektiv zmadhues ultra i gjerë
RF 14-35mm F4L IS USM
Objektivi ultra i gjerë RF nga Canon sjell detajet me precizionin e serisë L, nga 14-35mm, ndërsa mbajtja në dorë është e lehtë me fotostabilizimin 5.5-nivelësh. -
Objektivat RF
RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Objektivi ideal i përditshëm për amatorët e kuadërplotave pa pasqyrë. Me përdorimin praktik, "RF 24-105mm F4-7.1 IS STM" është peshëlehtë, kompakt dhe gati për t'jua ngjitur fotografinë një shkallë më tej. -
Objektiv zmadhues me telefoto
RF 70-200mm F4L IS USM
Një objektiv zmadhues kompakt e peshëlehtë thelbësor i serisë L, RF 70-200mm F4L IS USM është ideal për udhëtim, sporte/natyrë dhe portrete.