FOTOGRAFI SPORTIVE

Historitë pas pesë fotove të shkëlqyera sportive

Dëshironi ta çoni fotografinë tuaj sportive në një nivel tjetër? Pesë profesionistë të sportit tregojnë inskenimin, kompletin dhe konfigurimin që kanë përdorur për të shkrepur këto pesë imazhe të spikatura, plus teknika dhe këshilla për t'i rikrijuar vetë efektet.
A grey figure's head and shoulders shrouded in dust particles and set against a black background.

Presioni i shkrepjes së aksionit me ritme të shpejta ndonjëherë mund t'i shpërqendrojë fotografët sportivë nga kapja e momentit optimal - një imazh i spikatur që tërheq vërtet vëmendjen. Megjithatë, shembujt këtu tregojnë se me cilësimet e duhura, kompletin që u përgjigjet situatave me presion të lartë dhe njëfarë dhuntie krijuese, është e mundur të kapni poza mahnitëse dhe të pazakonta.

Ne folëm me pesë profesionistë që janë të specializuar në shkrepjen e një sërë sportesh për të zbuluar se çfarë i frymëzoi ata të bënin këto imazhe, pajisjet dhe cilësimet që përdorën dhe çfarë teknikash dhe këshillash do t'u jepnin fotografëve aspirantë që duan të riprodhojnë këto efekte.

James Musselwhite

Mundja krijon kushtet për portrete dramatike, por fotografi James Musselwhite me të vërtetë donte t'i shtynte më tej kufijtë me imazhin e tij surreal (në foto në krye) të mundësit profesionist britanik Cassius. “Ai është shumë madhështor dhe ne donim ta paraqisnim atë energji në një estetikë më tradicionale – sikur të ishte duke u shkëputur nga shkëmbi”, - shpjegon ai.

James e lidhi Canon EOS R6 me një Canon Mount Adapter EF-EOS R dhe një objektiv Canon EF 70-200mm f/2.8L USM, dhe e shkrepi foton në 155mm, 1/8000 sek, f/5.6 dhe ISO400, duke e kontrolluar kamerën përmes programit Canon Camera Connect në smartfon. Sfida ishte tek arritja e efektit që donte pa ndonjë punë postproduksioni. “Ne pikturuam me dritë trupin e mundësit, pastaj vazhduam të hidhnim thasë me miell deri sa morëm pozën. E vura EOS R6 në një stativ në mënyrë që të mund të shkrepja nga telefoni im dhe e lidha kamerën në një ekran, gjë që na mundësoi të përqendroheshim vërtet te drita dhe inkuadrimi", - shton ai.

Foto koke e një personi me një bluzë të zezë përpara një sfondi me tulla të bardha.

Regbia dhe mundja amatore

"Të tregosh se e di se si funksionon profesioni, kjo i bën përshtypje një promotori, por ata nuk duan që tifozët të jenë kuinta apo brenda e rrotull vendit ku punohet. Përdorni njohuritë tuaja për t'u bërë pjesë e një rrethi që ju beson, por mos e theksoni shumë faktin që jeni tifoz."

Provojeni vetë


“Duhet të dini saktësisht se si do të sillen materialet që po përdorni”, - thotë James. "Eksperimentoni me elemente që nuk janë konvencionale për portretin. Mund të filloni me ujë dhe gazoze, ose të provoni të pikturoni me dritë me elektrik dore në telefonin tuaj."

James gjithashtu sugjeron të provoni shpejtësi të ndryshme shkrehëse për të parë se çfarë funksionon në të vërtetë në kamerë. "Të shohësh se si elemente të ndryshme mund të fiksohen në lëvizje është jetike për të bërë një fotografi si kjo si duhet," - shton ai.

Jean-baptiste Liautard

Një siluetë e zezë e një personi në një biçikletë rrethuar nga gjurmë drite blu

Gjurmët e dritës në imazhin e natës së përfaqësuesit të nderit të Canon, Jean-baptiste Liautard, u krijuan me një shirit LED blu, i cili ndihmon për t'i dhënë imazhit statik një ndjesi lëvizjeje. "Më duhej një objektiv i gjerë për këtë efekt dinamik dhe doja që gjurmët e dritës të dukeshin më të mëdha në skajet e imazhit për një ndjesi 3D," - shpjegon ai. “Më pëlqen ngjyra blu dhe pamja e ftohtë që i jep imazhit”. Shkrepur në Canon EOS 5D Mark IV me objektiv Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM (tejkaluar tani nga Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM) në 16mm, 20 sek, f/6.3 dhe ISO100. © Jean-baptiste Liautard

Një mbrojtëse e vjetër ekrani ishte frymëzimi për gjurmët e dritës blu në foton mbresëlënëse të John-baptiste të çiklistit të terrenit, Peter Kaiser. Për të krijuar gjurmët e dritës, John-baptiste ecte përreth Peter-it duke bërë lëvizje fshirëseje xhami me dritë, duke ndaluar lëvizjen ndërsa ecte pas tij dhe më pas duke përsëritur veprimin në rrugën e kthimit për të krijuar efektin simetrik. "E dija që doja që subjekti im të ishte qendror në imazh dhe të kishte dritën që krijonte një model dinamik nga njëra anë e imazhit në tjetrën," - shpjegon ai.

Sfida ishte të dije nëse ai po e fillonte dhe po e përfundonte pikturën me dritë në vendin e duhur. “Më duhej të kontrolloja gabimet e mia dhe të vlerësoja se si t'i korrigjoja. Peter-i duhej të qëndronte plotësisht i palëvizur dhe unë duhej të ecja shtruar, në mënyrë që gjurma të dukej e natyrshme,” - shton ai. “Ekspozimi prej 20 sekondash më lejoi të lëviz rreth atletit me shiritin LED dhe apertura prej f/6.3 më ndihmoi të më jepte një rreze më të gjerë qartësie, në mënyrë që gjithçka të ishte në fokus, madje edhe gjurmët e dritës.

Foto njëngjyrëshe e një personi me veshje të çelëta në një sfond të zi.

Sportet ekstreme

“Njohja e sportit që fotografon është thelbësore, sepse të lejon të parashikosh se çfarë do të ndodhë. Unë shkrep shpesh aksion në pyll apo ambiente të tjera me dritë të ulët, kështu që nëse vërtet dua ta fiksoj veprimin, atëherë objektivat me aperturë të gjerë dhe një sensor i mirë janë të domosdoshëm."

Provojeni vetë


"Këto lloj fotosh kërkojnë kohë," shpjegon Jean-baptiste. “Ju keni nevojë për një kamerë krejtësisht fikse, që të mos ju duhet të përdorni stativ. Gjithashtu keni nevojë për një ekspozim të gjatë dhe një mjedis vërtet të errët."

Nëse po e provoni këtë vetë, merrni një shok që të pozojë si subjekt - ose përdorni një objekt dhe më pas eksperimentoni duke lëvizur një dritë rreth tij në një sërë lëvizjesh. Sa më ngadalë të lëvizni burimin e dritës, aq më e ndritshme do të jetë piktura me dritë, pasi sensori i kamerës ka më shumë kohë për të thithur dritën. Sigurohuni që të vishni veshje të errëta pa sipërfaqe reflektuese për të mos u dukur në imazhet tuaja.

Morgan Harlow

Koka dhe supet e një lojtareje netbolli, me krahët e përthyer mbi kokë, ndërsa kërcen për një top jashtë goditjes.

Fotografja sportive, Morgan Harlow, e shkrepi këtë foto të netbollistes nga Uganda, Mary Cholhok, ndërsa masat e pandemisë Covid-19 ishin ende në fuqi, të cilat kufizuan aftësinë e saj për të lëvizur nëpër arenë. Shkrepur në Canon EOS-1D X (tejkaluar tani nga Canon EOS-1D X Mark III) me objektiv Canon EF 300mm f/2.8L IS II USM në 1/800 sek, f/2,8 dhe ISO6400. © Morgan Harlow

Kufizimet në lëvizjen e Morgan-ës gjatë këtij aktiviteti netbolli e detyruan të ulte shpejtësinë dhe të fokusohej në gjetjen e pozës më të goditur. "Mary krijon forma të bukura kur kërcen për topin, kështu që unë e mbajta vëmendjen time tek ajo, duke inkuadruar ngushtë dhe duke i bërë sytë e saj fokusin kryesor," - shpjegon Morgan-a.

Ajo thotë se ky është një shembull klasik i teknikave të izolimit që i nevojiten një fotografi sportiv. “Kalova pas rrjetës së portës për të qëndruar anash. Kishte tabela me llamba përreth fushës, kështu që më duhej të ulesha në gjunjë pas tyre për t'i mbajtur jashtë kornizës, ndërsa veçoja Mary-n nga lojtaret e tjera."

Pamje nga afër e një personi që shikon në një kamerë në një sfond të zi. E drejta e autorit: Ben Lumley.

Aksion sportiv me fokus netbollin dhe notin

"Duke parë çfarë kanë krijuar fotografët e tjerë dhe si funksionojnë ata është një mënyrë e mirë për të përmirësuar aftësitë tuaja."

Provojeni vetë


Morgan-a thotë se duhet të prisni momentin e duhur me foto si kjo dhe ajo gjithashtu këshillon të merrni parasysh sfondin. "Një ngjyrë ose objekt shpërqendrues mund t'jua prishë foton," - thotë ajo. Nëse diçka në distancë po tërheq vëmendjen në mënyrë të padëshiruar, zgjidhni një aperturë më të gjerë (duke zgjedhur një numër f më të ulët). Kjo do të turbullojë sfondin, ndërsa subjekti juaj mbetet i mprehtë dhe në fokus.

Për të krijuar dramatizëm dhe intrigë në imazhet tuaja, fokusohuni në fytyrat e subjekteve, veçanërisht në sytë e tyre. Kur shkrepni sporte, mendoni edhe për inkuadrime interesante – mënyra se si Morgan-a ka kapur fytyrën mes bërrylit të përkulur na tërheq vëmendjen tek atletja dhe vendosmëria e saj, në një moment vendimtar të ndeshjes.

Plus, nëse fotografoni një sport skuadre, sigurohuni që jeni në pozicionin e duhur. Morgan-a kaloi pranë rrjetës së portës, kështu që ishte në gjendje të ndodhej në vendin e duhur gati për të kapur aksionin.

Samo Vidic

Një figurë në ngjyrë portokalli dhe të zezë nget një biçikletë terreni me pyllin të turbulluar përreth.

Objektivi Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM, që fotografi sportiv, Samo Vidic, përdori për këtë foto i dha atij gjerësinë që kërkonte dhe veçimin e subjektit nga sfondi që i nevojitej për të krijuar iluzionin e lëvizjes së shpejtë. Shkrepur në Canon EOS 5D Mark IV me objektiv Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM në 16mm, 1/8 sek, f/9 dhe ISO200. © Samo Vidic

Përfaqësuesi i nderit i Canon, Samo Vidic, është një fotograf sportiv në mbarë botën për Red Bull. Kjo foto është e shokut të tij, Nino, i cili mbeti i paralizuar nga qafa e poshtë pas një aksidenti. Samo pati idenë të krijonte një imazh të veçantë të Nino-s për të dhënë iluzionin se po garonte tatëpjetë me shpejtësi.

“I bleva disa rrota të vogla anësore Nino-s, vendosa kamerën në pirunët e biçikletës dhe ndërrova shalën dhe timonin për ta mbështetur”, - shpjegon ai. Më pas e shtymë pak, në rreth 5 km/h”.

Duke përdorur dy Speedlite të aktivizuara nga distanca, një objektiv këndgjerë dhe një shpejtësi të ngadaltë të shkrehjes, Samo ishte në gjendje të veçonte Nino-n dhe të krijonte rrëmujën e turbullt të një gare tatëpjetë. "Nino po qante në fund - ai ishte shumë i lumtur që bënte edhe aq pak lëvizje," - thotë Samo.

Foto koke e një personi të veshur me të kuqe me kufje në dritaren e një avioni të vogël.

Sporte, reklama dhe aventurë

Nëse nuk jeni të njohur me sportin që po shkrepni, Samo sugjeron të pyesni një nga pjesëmarrësit se ku duhet të keni më shumë vëmendje. "Unë isha duke shkrepur disa alpinistë dhe nuk di shumë për alpinizmin, kështu që ata më shpjeguan se cilat lëvizje ishin më mbresëlënëse, se si duart e tyre supozohet të kapin disa pjesë të shkëmbit - e gjëra të tilla."

Provojeni vetë


Nëse dëshironi të bëni foto kjo, duhet të zotëroni teknikën tuaj në një mjedis më të sfumuar dhe të kontrolluar, këshillon Samo. “Filloni me pak dhe ndërtojeni përvojën tuaj. Përdorni një shkrehës të ngadaltë dhe eksperimentoni si me vetëfokusimin e gjurmimit të syve, si dhe me fokusin manual për të parë se çfarë preferoni. Kërkojini një shoku të ushtrohet me ju, në mënyrë që të provoni panoramimin me shpejtësi të ndryshme, pasi shpejtësia e subjektit do të ndikojë në rezultat. Së pari eksperimentoni vetëm me blicin në kamerë, më pas provoni të vendosni një Speedlite në një pemë ose në lartësi të ndryshme – e gjithë kjo do të ndikojë në hijet dhe foton."

Ella Ling

Një person në karrige me rrota ngrihet për të goditur një top tenisi, me hijen që shtrihet në të majtë në një sfond blu.

Tenisti australian, Dylan Alcott, zgjatet drejt topit gjatë finales së një gare me karrige me rrota Quad në këtë pozë atmosferike nga fotografja sportive, Ella Ling. Ella thotë se sensori kuadërplotë CMOS i Canon EOS-1D X Mark III 20.1MP i mundësoi të merrte kthjelltësi të vërtetë nga objektivat e saj zmadhues EF. Shkrepur në Canon EOS-1D X Mark III me objektiv Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM (tejkaluar tani nga Canon EF 70-200mm f/2.8L IS III USM) në 155mm, 1/3200 sek, f/5.6 dhe ISO160. © Ella Ling

Kjo foto kërkonte pozicionim të zgjuar dhe durim. “U ngjita në vendkalimin sipër fushës për të nxjerrë diçka unike”, - thotë Ella. “Ka një dritare të vogël ku drita ekspozon lojtarin, por çatia hedh një hije mbi fushë. Kështu arrini të merrni sfondin e zi mahnitës. Tërhoqa shkrehësin sa më afër që të mundja për të marrë topin në raketë dhe u sigurova që lojtari të mos ekspozohej shumë."

Pamje nga afër e një personi që mban syze dielli, duke buzëqeshur

Tenisi profesional

Ella thotë se dedikimi dhe përkushtimi kanë qenë çelësi i suksesit të saj – si dhe nuk ka frikë t'u afrohet fotografëve të njohur për mbështetje dhe udhëzime. “Unë u prezantova me drejtorin e fotografisë në Wimbledon, i cili më sfidoi të dilja dhe të fotografoja nëpër terrene”, - kujton ajo. “Kryefotografi më mori në patronazh dhe unë iu bashkova agjencisë së tij si profesioniste e lirë”.

Provojeni vetë


"Familjarizohuni me rregullimin e cilësimeve të ekspozimit dhe përpiquni të gjeni një pozicion lart, që të jeni në gjendje ta shkrepni subjektin teposhtë," - këshillon Ella. “Dielli duhet të jetë i ulët në qiell për të krijuar hije të gjata. Kjo do të funksionojë me çdo sport apo subjekt, nuk ka nevojë të lëvizë”.

Për të arritur hije dramatike, kërkoni mundësi në lindjen dhe perëndimin e diellit kur dielli është në pikën e tij më të ulët. Përndryshe, mund të përdorni një burim drite Speedlite ose artificial për të krijuar një efekt të ngjashëm. Kompozimi është i rëndësishëm kur punoni me hije; këtu vlen rregulli i të tretave, me atletin të fiksuar në të tretën e djathtë të figurës. Ngjyra është gjithashtu një komponent mjaft i rëndësishëm - shikoni se si del në pah topi i verdhë e vibrant i tenisit. Gjithmonë bëni një hap prapa nga aksioni për të marrë parasysh elementet artistike.

Shpresojmë që këto imazhe, teknika dhe këshilla të mrekullueshme nga profesionistët t'ju kenë frymëzuar që të krijoni pamjet tuaja të spikatura sportive. Kur filloni të eksperimentoni me teknika të ndryshme, mundësitë krijuese janë të pafundme.

Shkruar nga Jack Fittes

Produktet e lidhura

Artikujt e lidhur

  • FOTOGRAFIA E AKSIONIT

    Objektivat më të mirë për aksion

    Udhëzuesi ynë për objektivat më të mirë për fotografinë e aksionit.

  • FOTOGRAFI SPORTIVE

    Si të kapni poza të shkëlqyera aksioni

    Këshilla për shkrepjen e pozave të mahnitshme të aksionit me kamerën tuaj Canon.

  • FOTOGRAFI SPORTIVE

    Një seancë fotografimi përplot me aksion me një profesionist

    Jean-baptiste Liautard prezanton artin e fotografisë sportive të aksionit.

  • FOTOGRAFI SPORTIVE

    Si të bëheni krijues me fotografinë sportive

    Pesë fotografë profesionistë zbulojnë teknikat që kanë përdorur për të shkrepur fotot e tyre të preferuara.