Dy objektiva, dy pamje mbi fotografinë e peizazhit

Fotografja profesioniste, Verity Milligan, eksperimenton me poza alternative të peizazheve duke përdorur vetëm dy objektiva këndgjerë: një zmadhues dhe një fiks.
Një fotografe mbi gurë në ujë të cekët duke fotografuar një liqen të rrethuar nga male.

Fotografja e nderuar me çmime, Verity Milligan, është e pasionuar për shkrepjen e peizazheve. Ajo shpesh ngrihet para lindjes së diellit, për t'u endur në natyrë. “Jam një adhuruese e madhe e mëngjeseve dhe në veçanti e mëngjeseve me mjegull”, - thotë ajo. “Janë shumë atmosferikë. Më pëlqen të dal para agimit dhe të filloj të shkrep në 'orën blu' kur dielli është ende nën horizont."

Verity ka një gamë të lakmueshme kamerash Canon dhe objektivash të serisë L në çantën e saj, por për të demonstruar se çfarë është e mundur me vetëm një palë objektiva kompaktë e peshëlehtë, ajo pranoi sfidën e shkrepjes së peizazheve nga këndvështrime të ndryshme me vetëm një objektiv zmadhues dhe një fiks – Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM dhe RF 24mm F1.8 MACRO IS STM – në zonën e bukur të Lake District në Cumbria, Angli.

"Cilësia dhe rendimenti i këtyre objektivave më ekonomikë është përmirësuar ndjeshëm që kur fillova të merrem me fotografinë," - thotë Verity. “Xhami është shumë i mirë dhe të dy objektivat janë vërtet reagues. Megjithatë, ajo që më pëlqeu më shumë është se sa të vegjël dhe të menaxhueshëm janë. Unë thjesht mund të marr një kamerë dhe këta dy objektiva dhe të endem peizazheve."

Dy objektiva, dy këndvështrime

Një Canon EOS R5 me një objektiv Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM vendosur në një cung peme pranë një objektivi RF 24mm F1.8 MACRO IS STM.

Verity e nisi sfidën e saj me Canon EOS R5 dhe vetëm dy objektiva RF: Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM dhe RF 24mm F1.8 MACRO IS STM.

Një fotografe duke mbajtur një kamerë Canon ulet në gjunjë për të bërë një foto. Pas saj është një liqen i rrethuar nga male.

“Kompleti ishte aq kompakt dhe peshëlehtë sa mund të shkoja më tej, të ecja në terrene më vështira dhe të vazhdoja për më gjatë pa u rënduar”, - thotë Verity.

"Një sfidë e madhe në fotografinë e peizazhit është t'i shohësh gjërat ndryshe, që të mund të bësh imazhe që nuk janë të njëjta me të gjithë të tjerëve," - shpjegon Verity. "Kjo është arsyeja pse përdorimi i objektivave me një sërë pamjesh mund të jetë kaq i dobishëm."

Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM është ideal për fotografët entuziast që duan të shtojnë një zmadhim të gjithanshëm ultrakëndgjerë në kamerën e tyre EOS R System. Ideal për të kapur pamje gjithëpërfshirëse, vjen me një fotostabilizues optik me 5.5 nivele për pamje pa lëkundje, edhe kur shkrepni peizazhe dorazi ose në dritë të ulët. Keni deri në 7 nivele IS me një trup të pajtueshëm EOS R System si EOS R5. Ky objektiv është gjithashtu i shkëlqyer nga afër, me një modalitet fokusimi manual që ofron nivele të jashtëzakonshme detajesh dhe mprehtësi mbresëlënëse, deri në 12.8cm (zmadhim 0.52x).

Me peshë vetëm 270g, modeli i vogël dhe peshëlehtë Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM kombinon një kënd të gjerë me një aperturë të shpejtë për shkrepje krijuese, edhe në dritë të ulët. Fotostabilizuesi optik me 5 nivele mundëson shpejtësi më të gjata të shkrehësit për shkrepje dorazi, duke kaluar në 6.5 nivele me një trup të pajtueshëm të EOS R System. Është gjithashtu optimal për pamjet nga afër me një distancë minimale fokusimi prej 14cm (zmadhim 0.5x ose madhësi gjysmëjete), në mënyrë që të mund ta shfaqni subjektin brenda mjedisit të vet.

Peizazhe të gjera me Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM

Formacionet e reve reflektohen në sipërfaqen e një liqeni të qetë të rrethuar nga malet.

"Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM është ideal për peizazhe tradicionale klasike," - shpjegon Verity, si p.sh. kjo foto e Buttermere. "Është krijuar për ato poza vërtet të gjera me perspektivë të shkëlqyeshme që kombinojnë elementet e planit të parë, të mesit dhe të sfondit." Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM në 17mm, 2.5 sek, f/11 dhe ISO100. © Verity Milligan

Një pamje nga afër me zhaba në një breg liqeni. Lulet janë në fokus të mprehtë ndërsa liqeni dhe malet në sfond janë të turbullta.

Zhabat në brigjet e Buttermere. “Kur je në hapat e parë është e lehtë të mendosh se fotografia e peizazhit ka të bëjë me pamjen e madhe, por është më e rëndësishme të gjesh një ekuilibër midis planit të parë dhe sfondit”, - shpjegon Verity. Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM në 20mm, 1/80 sek, f/5 dhe ISO500. © Verity Milligan

Verity përdori Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM për të shkrepur disa foto mahnitëse të Buttermere idilik dhe shpateve gjithëpërfshirëse të Northern Fells. "Ky objektiv është më efikas për peizazhe vërtet të gjera," - shpjegon ajo. "Fushëpamja më e gjerë është thjesht e paarritshme për shkrepjen e peizazheve të mëdha dhe qiejve të pamasë e dramatikë."

Raporti mes peizazhit të largët dhe interesit në plan të parë është thelbësor kur bëhet fjalë për kompozimin e pozave të peizazhit. “Dua ta orientoj syrin e shikuesit përmes kuadrit pa e mbingarkuar pamjen”, - thotë ajo. “Është e rëndësishme të gjesh një ekuilibër midis planit të parë dhe sfondit. U jep thellësi pamjeve."

Verity u impresionua vërtet nga zhdërvjelltësia që i dha RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM për shkrepjen e peizazheve dhe hapësira për krijimtari. "Ka një gamë të madhe të gjatësive fokale të orientuara nga peizazhi. Diapazoni i zmadhimit mbulon gjithçka që kam nevojë dhe është mahnitës në terrene të vështira kur nuk mund të arrij fizikisht në vendin nga ku dua të shkrep me një objektiv fiks.

“Ai gjithashtu mund të kombinojë një kënd shikimi super të gjerë me fokusimin e ngushtë. Unë arrita të afrohesha shumë pranë dhe të shkrepja disa zhaba në mes të kuadrit, me peizazhin përreth që turbullohej me sfondin për kontekst."

Shkrepja e detajeve me Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM

Duar që mbajnë një Canon EOS R5 me një objektiv Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM përpara një luleje plishi.

"Më pëlqen shumë gjatësia fokale e Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM dhe fushëpamja që jep për fotografimin e peizazhit," - thotë Verity. "Edhe më mirë madje, është jashtëzakonisht fleksibël si objektiv fiks."

Një pamje nga afër me lule plishi. Lulet në mes të fushës janë në fokus, ndërsa ato në plan të parë dhe në sfond janë të turbulluara.

"Mundësia për makro ndihmon që të afrohem në maksimum për shkrepje me detaje dhe apertura e shndritshme f/1.8 jep një rreze të mirë qartësie, ndaj mund ta turbulloj sfondin me një efekt të bukur bokeh," - thotë Verity. Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM në 1/2000 sek, f/2,5 dhe ISO100. © Verity Milligan

Gjatë shkrepjes së plishit, një pilivesë shigjetë kërceu papritmas në pozë dhe aftësitë makro të Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM i mundësuan Verity-së të afrohej së tepërmi për disa poza të detajuara, me rreth f/3 për të izoluar pilivesën duke turbulluar sfondin ndërsa ruante ngjyrat e bukura të peizazhit.

“Është fantastike ta kesh si aftësi në kompletin tënd”, - thotë Verity. "Të ndihmon të kujtosh se fotografia e peizazhit nuk ka të bëjë vetëm me shkrepjen e pamjeve të mëdha."

Verity-t i pëlqeu gjatësia fikse fokale e objektivit dhe tha se iu duk vërtet e dobishme për të shmangur shpërqendrimet dhe për t'u përqendruar te kompozimi. "Një gjatësi fokale fikse të mëson të jesh një fotograf më i mirë," - shton ajo. “Për mua, ky është më shumë objektiv krijues. Dhe kur gjithçka gjen vendin e vet, arrihen foto mahnitëse peizazhesh."

Një pamje nga afër e një pilivese shigjetë që rri mbi një fije bari.

Zmadhimi 0.5x i Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM i mundësoi Verity-së të nxjerrë pamje nga afër, si p.sh. të pilivesës shigjetë, me një sfond të turbullt bukur. Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM në 1/250 sek, f/3.5 dhe ISO100. © Verity Milligan

Shfrytëzimi maksimal i mundësive krijuese

Një liqen i rrethuar nga malet, maja e të cilëve ndriçohet nga ndriçimi i artë i diellit.

“Ora e artë, menjëherë pas lindjes së diellit dhe pak para perëndimit të diellit, është një kohë magjike për fotografimin e peizazhit”, - thotë Verity. "Cilësia e dritës është thjesht mahnitëse, me skena të lara në një shkëlqim të praruar." Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM në 21mm, 1/30 sek, f/13 dhe ISO250. © Verity Milligan

Një liqen me një pemë në plan të parë dhe malet në sfond të pasqyruara në sipërfaqen e ujit.

Për të realizuar potencialin e plotë të EOS R System dhe për të siguruar cilësinë e pozave të saj të përfunduara, Verity i përpunoi imazhet e saj në Digital Photo Professional (DPP), programin e Canon për fotoredaktime dhe përpunim në RAW. Shkrepur në Canon EOS R5 me objektiv Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM në 1/2 sek, f/11 dhe ISO100. © Verity Milligan

Në një botë ideale, do të mbaje objektiva që u përshtaten skenarëve të ndryshëm kur niseni për të shkrepur peizazhe, por Verity vuri re se mes tyre, Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM dhe RF 24mm F1.8 MACRO IS STM pak a shumë mbuluan thuajse të gjitha nevojat e saj të shkrepjes. "Të dy objektivat kanë goxha për t'i ofruar kujtdo që ia ka marrë dorën kamerës dhe dëshiron diçka më shumë se sa mund t'u ofrojë kompleti i tyre," - thotë ajo. Kjo përfshin përdoruesit e kamerave APS-C në linjën EOS R System të Canon, të cilët do të përfitojnë gjithashtu nga këndi më i gjerë i objektivave zmadhues dhe apertura më e gjerë e fiksit.

"Me këndet e tij të mëdha të shikimit, Canon RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM u jep fotografëve mundësinë për ta parë peizazhin në mënyra të ndryshme dhe për të evoluar vërtet krijimtarinë e tyre," shton Verity." Aftësia e Canon RF 24mm F1.8 MACRO IS STM e kombinuar me aperturën e shndritshme f/1.8 sjell mundësi të reja, krijuese, emocionuese."

Verity ishte veçanërisht i impresionuar me aftësitë AF të të dy objektivave dhe mënyrën se si funksiononte IS e objektivit së bashku me IBIS në EOS R5. "IS funksionoi jashtëzakonisht mirë," - thotë ajo. "Them se kam marrë vetëm një pamje të turbullt nga dy ditët e fotografive, edhe kur përdor apertura tejet të ngushta apo shpejtësi të ngadalta shkrehjeje në dritë të ulët. Ndonjëherë shkrepja dorazi në prag të errësirës dhe ende arrija foto po aq të qarta. Më pëlqen shumë liria e lëvizjes kur shkrep dhe jam në gjendje të bëj ndryshime delikate për të parë se si kjo ndryshon perspektivën e pozës. Përdorimi i një stativi mund të jetë me të vërtetë kufizues në këtë drejtim, si dhe të jetë një gjë më shumë për të mbajtur."

Pamjet e Verity nga sfida demonstrojnë opsionet krijuese që mund të ofrojnë këta dy objektiva kompaktë dhe peshëlehtë. "Më la pa fjalë cilësia dhe zhdërvjelltësia e këtyre objektivave dhe sa afër mund të fokusohen," - thotë ajo. “Ata hapin mundësi të reja për perspektiva krejtësisht të ndryshme dhe të pazakonta në fotografinë e peizazhit. Mund të shikosh më pranë me plot kuptimin e fjalës dhe madje të shikosh shumë më tepër."



Shkruar nga Matthew Richards

Produktet e lidhura

Artikujt e lidhur

Këshilla kryesore për peizazhet

Zbuloni teknikat e fotografimit për t'ju ndihmuar t'i shpini fotot tuaja të peizazhit në nivel tjetër.

Dokumentimi i një projekti ripërtëritjeje të natyrës

Një fotografe dhe eksperte e ripërtëritjes së natyrës tregon se si ndihmoi që të kthente në jetë peizazhin e saj lokal.

Si për të shkrepni peizazhe me kamerën në duar

Mësoni si të shkrepni peizazhe të arrira pa stativ.

Si të redaktoni imazhet e peizazhit për shtyp

Teknikat e redaktimit që do t'jua kthejnë fotografitë piktoreske në vepra arti.