Ruani klientët
Duke krijuar komunikime më të mira dhe më të personalizuara
Rritni biznesin tuaj duke folur me më shumë efektivitet me klientët.
Konsumatorët sot presin që kompanitë t'u ofrojnë informacionet që dëshirojnë, atëherë kur u duhen, të dorëzuara në pajisjen e zgjedhur prej tyre.
Duke krijuar komunikime më të mira dhe më të personalizuara
Nëpërmjet dorëzimit uniform me një kanal të mesazheve
Duke bërë që biznesi të krijojë përmbajtjet për klientët, në vend të teknologjisë së informacionit
Duke integruar të dhënat nga sistemet e vjetra të trashëguara
Menaxhimi dhe komunikimi me klientin: një qasje e re
Kjo zgjidhje ka përmirësuar produktivitetin operativ dhe ka rritur reagueshmërinë tonë ndaj klientëve.
Alan Watson
Menaxheri i Marrëdhënieve, Aegon UK
Kompania ndërkombëtare e sigurimeve Aegon kërkonte që të përmirësonte mënyrën se si komunikonte me 2 milionë klientët e saj në Mbretërinë e Bashkuar. Përveç përgatitjes për kalimin nga printimi në dixhitale, kompania kërkonte që të zvogëlonte kostot nëpërmjet nënkontraktimit, ndërkohë që përmirësonte sigurinë e të dhënave dhe aftësitë e saj të auditit.
Ne e ndihmuam kompaninë Aegon të zhvillonte një sistem përpunimi të postës hyrëse dhe dalëse, me proceset e automatizuara për dokumentet dhe ruajtjen elektronike. Ky sistem modern për menaxhimin e dokumenteve u vendos në një qendër të re të posaçme jashtë zyrave, nën menaxhimin e Canon.
Zgjidhja jote e nënkontraktuar për Komunikimet me klientin solli një përpunim 50% më të shpejtë për postën dhe një ulje të kostove me 25% në total. Përveç ndihmën për kalimin e kompanisë Aegon nga printimi në dixhital, kjo zgjidhje përmirësoi edhe kontrollin mbi të dhënat dhe rezultatet, si dhe bëri të mundur që kompania të siguronte përputhjen me kërkesat rregullatore.
Posta dixhitale ose në letër
Nga shumë burime
I personalizuar me të dhënat e dokumentit
Bazuar në shabllonet e personalizuara të dokumenteve
Sistemi me dorëzim me një kanal
Për marrje dhe auditim me lehtësi
Punoni më shpejt, zvogëloni kostot dhe ofroni një shërbim edhe më të mirë për klientin duke e përpunuar postën me më shumë efikasitet
Përmirësoni efikasitetin dhe pakësoni gabimet duke automatizuar procesin e aplikimit dhe regjistrimit të klientit