Qetësi në çdo moment
Ne mund t’i identifikojmë problemet e mundshme përpara sesa përdoruesit t’i vënë re.
Problemet e papritura me sistemin tuaj të menaxhimit të prodhimit të Canon mund të sjellin ndërprerje të punës së pajisjes, që mund të ndikojë ndjeshëm në produktivitet dhe në moralin e punonjësve. Shijoni kontroll më të madh dhe përvojë më të mirë përdoruesi duke mbrojtur mjedisin tuaj të printimit dhe skanimit nga ngjarje të papritura.
Menaxhimi nga distanca i ngjarjeve i Canon është një shërbim mbështetjeje aktiv, i cili përdor monitorimin e serverit të printimit që plotëson mbështetjen tuaj standarde të softuerit të Canon. Maksimizoni disponueshmërinë e infrastrukturës së printimit dhe skanimit dhe mbajeni biznesin në pune të pandalshme.
Çdo problem i mundshëm mund të identifikohet dhe të hetohet sa më shpejt që të jetë e mundur, falë monitorimit të vazhdueshëm nga distanca të sistemit të menaxhimit të prodhimit.
Shmangni ndërprerjen e biznesit – te qendra e shërbimit të Canon dërgohen automatikisht sinjalizime me informacion kyç për ngjarjen për hetim të mëtejshëm.
Parandaloni përshkallëzimin e problemeve të vogla në probleme madhore duke ofruar zgjidhje të incidentit nga distanca ose njoftim për të kontaktuar klientin.
Ekipet tona të mbështetjes kanë vite ekspertize për të kryer analizën dhe zgjidhjen e kërkuar të çdo incidenti që raportohet.
Gjurmim i plotë i të gjitha incidenteve që aktivizohet nga shërbimi ynë aktiv.
Ekipi ynë i mbështetjes përdor mjete të provuara dhe të testuara për të monitoruar dhe mirëmbajtur sistemin e menaxhimit të prodhimit.
Merrni akses në përditësimet më të fundit të produktit, përmirësime dhe mbështetje teknike nga ekspertë.
Bizneset e të gjitha madhësive mund të rritin produktivitetin dhe të ulin kostot me zgjidhjet e shërbimit MPS nga Canon.
Rifitoni kontrollin mbi printimet tuaja të biznesit për të ulur kostot dhe për të siguruar respektimin e rregullave.