Kursimi i kostove
Eliminoni nevojën për një infrastrukturë të kushtueshme për teknologjinë e informacionit ose burime të specializuara.
Menaxhimi i komunikimeve me klientët (CCM) në linjë është më shumë se thjesht përmirësimi i prodhimit të dokumenteve; ai është një hap drejt realizimit të një metode që kursen kosto, është e përqendruar te klienti dhe plotësisht në respektim të rregullave, për të përmirësuar eksperiencën e klientëve.
Integrimi i menaxhimit të proceseve dhe të kanaleve mund të sjellë një diskutim të ri në komunikimet e biznesit tuaj. Kaloni në një shërbim plotësisht të menaxhuar të strehuar në renë kompjuterike dhe shfrytëzoni aplikacionin unik të klientit CCM nga Canon.
Përpunimi përmirësohet me hartimin e komunikimeve gati për llojin e dorëzimit që dëshironi, nga skedarët e të dhënave të marra të klientëve.
Skedarët e përgatitur janë të disponueshëm për t'iu dorëzuar klientit për përpunim të mëtejshëm, dhe/ose dorëzimin e tyre te klienti fundor.
Shpenzoni më shumë kohë për t'u përqendruar në aktivitetet tuaja kryesore duke nënkontraktuar ekipet e ekspertëve të Canon për prodhimin dhe dërgimin e printimeve dhe postës.
Komunikimet plotësisht të formatuara u dërgohen klientëve fundorë nëpërmjet emailit, me raportet e sistemuara të monitorimit në lidhje me emailet e kthyera prapa.
Sigurohuni automatikisht që çdo komunikim do të transmetohet, me dorëzimin e skedarëve gati për printim nëse emailet kthehen prapa ose dërgimi i tyre dështon pas disa përpjekjeve.
Canon menaxhon të dhënat tuaja të marra që përpunohen, formatohen në një dalje komunikimi dhe strehohen në mënyrë të sigurt në renë kompjuterike.
Personeli ynë ka aftësi të larta për transformimin e të dhënave në komunikime të personalizuara, të orientuara dhe në përputhje me rregullat.
Aksesi i sigurt në largësi ofron një zgjidhje CCM pa licenca të kushtueshme ose specialistë të nevojshëm në ambientet tuaja.
Zgjeroni aftësitë tuaja të dërgimit dhe kurseni kostot për burimet me një platformë të Menaxhimit të komunikimeve me klientët, e cila menaxhohet nga një pikë e vetme kontakti - në zyrat fizike dhe në renë kompjuterike.
- Markus Stricker, Drejtori i Përgjithshëm, MSP
Sistemet e reja, si platforma e komunikimit e Canon, janë të domosdoshme për ruajtjen e klientëve ekzistues dhe gjetjen e klientëve të rinj.
Eksploroni mënyra të reja si të përfshini klientët tuaj në përdorimin e zgjidhjeve tona të komunikimit dixhital.