Si mund t’ju ndihmojmë
Ne jemi këtu për t'iu përgjigjur pyetjeve tuaja, për të zgjidhur problemet dhe për t'ju orientuar në drejtimin e duhur nëse keni nevojë për riparim.
Si mund t’ju ndihmojmë?
Zgjidhni një nga opsionet e mëposhtme për të marrë ndihmën që po kërkoni.
Planifikoni një proces riparimi
Printer Shutdown Issue
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Kjo ndodhi sepse printerët e prekur aksesojnë një server të një pale të tretë nëpërmjet internetit kur printeri ndizet. Nga data 30 maj e më pas, sasia e të dhënave që u kthye nga serveri i palës së tretë u rrit.
Në këto kushte, printeri nuk arrinte t’i përpunonte të dhënat dhe fikej menjëherë pasi ndizej. Në varësi të modeleve, printeri fikej dhe ndizej sërish vazhdimisht.
Më 7 qershor 2022, sasia e të dhënave të kthyera nga serveri i palës së tretë u ndryshua në mënyrë që printeri i prekur të mund t’i përpunojë. Si rezultat, printerët e prekur ndizen dhe punojnë siç duhet.
Firmueri me kontroll të rregulluar të përpunimit të të dhënave ka dalë në treg në përgatitje për ndryshime të mëtejshme të mjedisit të internetit.
Rekomandohet që firmueri i printerit tuaj të mbahet i përditësuar me versionet më të fundit.
Firmueri i printerit tuaj mund të përditësohet nëpërmjet rrjetit të internetit nga vetë pajisja, ose duke përdorur mjetin e përditësimit i cili mund të shkarkohet nga skeda e firmuerit për produktin tuaj. Zgjidhni një nga metodat e mëposhtme për të përditësuar firmuerin për produktin tuaj.
Na kontaktoni
Le të fillojmë me identifikimin e produktit tuaj
Planifikoni një proces riparimi
Le të fillojmë me identifikimin e produktit tuaj
Canon Store
Let's start by identifying your product
Pyetja juaj
Përdorni formularin e mëposhtëm për të përcaktuar natyrën e pyetjes suaj
Riparimi juaj
Canon Store
Please select from the options below to help define the nature of your Canon store enquiry